Erfaringer med Vinbua..

Lars Grepstad

Norbrygg-medlem
Usikker på om det er rota til med min bestilling.. Men skeptisk.
Kjøpte endel sekker malt under festivalen i Hornindal, og forskuddsbetalte endel gjær. Ingenting mottatt av gjær så langt etter mange purringer. Dårlig med svar på telefon og sms. Greit med gode priser på malt, men om en blir svindla på resten..

Sent fra min C6603 via Tapatalk
 
[QUOTE="Lars Grepstad, post: 381499, member: 12724"Dårlig med svar på telefon og sms. Greit med gode priser på malt, men om en blir svindla på resten.. [/QUOTE]

Kanskje en mail gjør susen?

post@vinbua.no




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Har handlet mye på vinbua oppgjennom årene. Det skorter noe på system for bestilling og oppfølging av bestillingene. De omsetter for mye og flere av bryggeriene i fylket bruker de som "nød løsning" noe som gjør at det plutselig er tomt for spesifikke humler og gjær over natta. Færsk gjær omsettes nesten raskere en hva de får det inn. Ta turen innom og jeg garanterer de ordner opp.
 
Eg skjønar meg ikkje på enkelte si svartmaling av Vinbua. Butikken har det meste av det vi treng til brygging.

Kva i all verda er negativt ved å selje gummi i tillegg? I min ungdom her på øya på 1960-talet var det berre Apoteket Mørejarlen i Ulsteinvik som selde gummi - og berre til kristelege som var gifte... Einaste alternativet for oss ungdommane var per postordre med anonym avsendar. At vi var så unge og sjenerte at vi aldri fekk bruk for gummivarene, er ei anna sak....

Bryggetilfang og gummi er ein flott kombinasjon :)
 
Heilt enig med SigurdE. Har ingen problem med at dei selg andre ting i tillegg. Viktig å ha ei lokal sjappe om en trenger noe raskt. Dei selger vel mer en de har kapasitet til å behandle, men ta en prat med dem, så ordner de meste seg. Hyggelig å slå av en prat med dem.
 
Men du finn kanskje tre andre kommentarar i denne tråden som kjem i denne kategorien?
Det gjør jeg nok. Mitt innlegg var ment å vise sympati for trådstarter, som tydeligvis har hatt dårlige erfaringer med denne Vinbua. Litt for mye off-topic over en del andre innlegg.
 
Har bare gode erfaringer! Ho harTil og med med sendt gjær på bussen fra Ålesund til Molde på søndag men ho er nok litt rotet og vimsete... Fikk blant annet feil gjær engang
 
Tilbake
Topp