• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Cornelius Maxi 300 Kjøler

Der ja på iPaden funker det, ikke på samsungmobben. Jeg tar den gjerne (det vil si, gir den bort igjen til GSF, som blant annet holder Oslomesterskapet i hjemmebrygg). Litt må man jo gi tilbake. Les: takker ikke nei til litt rabatt. Kommer meg ikke til Våler med det første, men har en kompis som bor i Moss og kjører forbi av og til @RawRoffe. Kanskje han kan assistere litt??


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Der ja på iPaden funker det, ikke på samsungmobben. Jeg tar den gjerne (det vil si, gir den bort igjen til GSF, som blant annet holder Oslomesterskapet i hjemmebrygg). Litt må man jo gi tilbake. Les: takker ikke nei til litt rabatt. Kommer meg ikke til Våler med det første, men har en kompis som bor i Moss og kjører forbi av og til @RawRoffe. Kanskje han kan assistere litt??


Sent from my iPad using Tapatalk
God dagen, hadde egentlig tenkt meg litt mere , men kan frakte den til Moss, ikke noe problem , hvis vi er enige på 2500. vennlig hilsen Rolf Gunnar
 
Da sier vi 2500 med transport til Moss. Gull! Jeg får trygler @RawRoffe om å ta kontakt og organisere et treff. Jeg vippser når jeg får tommel opp av Raw.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Takk for handelen. Cornelius har Internett sider på kjølere hvis du skulle lure på noe. Da jeg ikke er så teknisk men bare glad i å kjøpe

Takk selv. Har ikke klart å finne akkurat denne modellen enda på nettet. Flere som likner, men ikke helt samme. Si gjerne fra om du kommer over noe info om akkurat denne modellen.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Tilbake
Topp