Nytt kontonummer for kontingent

gustavf

Administrator
I løpet av de neste dagene kommer vi til å endre kontonummer for betaling av kontingent. Mer informasjon kommer på hjemmesida i løpet av neste uke, når det er testet og implementert skikkelig.

Mottager av kontingenten har hittil vært Unicorn Information System, som er vår leverandør av medlemssystem, men vil nå være Norbrygg. Dersom du betaler til den gamle kontoen vil vi fortsatt få pengene og kontingenten vil bli registrert som betalt.

Når du betaler til den nye kontoen får du tilbud om å opprette avtalegiro. Dersom du gjør det, vil neste kontingent bli betalt automatisk, etter at du har fått varsel fra banken og mulighet til å stoppe betalinga.

Det er foreløpig ikke mulig å betale kontingent med Vipps, men Hypersys jobber med å få det på plass. Du kan fortsatt melde deg inn og betale kontingent via SMS.
 
Sist redigert:
De som melder seg inn nå får giro med riktig kontonummer, men ikke tilbud avtalegiro. Vi jobber med å feilsøke.
 
25.000,- burde holde en stund da :p

Det er mye rare hjemmebryggere. Greit å sikre seg ved underlige årsmøtevedtak.

(Jeg satte den til 1.000 kr, for jeg synes forslaget til Sbanken var litt vel høyt. Rundt tre ganger kontingenten tenker jeg er fint.)

Det er forresten ikke mulig å opprette avtalegiro-avtale uten å få nye kontingentgiro enda. Jeg skal prøve å få Hypersys til å vise KID-nummeret som kreves for avtalegiro, men det er ikke helt på plass.
 
Det er forsinkelse i registrering av innbetalinger til det nye kontonummeret. Dersom du betaler kontingenten nå, kan det ta noen dager før det blir registrert skikkelig.
 
Tilbake
Topp