Nasjonal bryggekonkurranse Hordaland Midtsommerfest 2021

Kanon! Dette må man så klart være med på!

Blanke lokk på bokser står nevnt, men ikke noe om selve boksen. Betyr det at f.eks svarte og hvite bokser er OK så lenge det er blanke lokk?

For oss som bor i Bergen, blir det mulighet for fysisk innlevering?
 
Kanon! Dette må man så klart være med på!

Blanke lokk på bokser står nevnt, men ikke noe om selve boksen. Betyr det at f.eks svarte og hvite bokser er OK så lenge det er blanke lokk?

For oss som bor i Bergen, blir det mulighet for fysisk innlevering?
Ensfargede bokser. Hvite, svarte, blanke, og lignende er lov. Det viktige er at de er nøytrale.

Fysisk innlevering blir mulig.
 
Er det satt noe sted for fysisk innlevering?

Edit: ser av påmeldigen at du ikke bor mange minuttene i bil fra meg (Skjold), så alternativt kan du få bidraget rett på dør.
 
Sist redigert:
Er innlevering på Posten 25.mai innenfor, eller skal det være fremme 25.mai?
Hei Lars Erik
Ølet må være fremme senest den 25. mai. Og det er tirsdag, første hverdag, etter pinsehelgen.
Det er enda ikke bestemt nøyaktig hvilken dag dømmingen skal skje. Det KAN blir 26. mai...

Skulle det komme senere, men før dømmingen, gjør vi så godt som vi kan.
Men innlevering til posten den 25. mai kan fort bli for seint.
 
Det nærmer seg frist for å lever inn øl til Midtsommerfest konkurransen.
Jeg er hjemme i pinsen, så levering er mulig gjennom helgen.
De som ønsker å levere bidrag direkte til meg kan sende en PM så avtaler vi detaljer.
 
For de av dere som sender bidrag til konkurransen i posten, er det viktig at dere legger inn sporingsnummer.
Ellers kan det være at flaskene blir liggende flere dager i en varm post i butikk før jeg får melding om at de kan hentes.
Eller at de i verste fall kommer for sent.

Dere legger inn sporingsnummer via konkurransesystemet. https://konkurranse.norbrygg.no/my_registrations
 
Tok en kikk på NEIPA-definisjonen til Norbrygg. Den setter nedre EBC-grense for denne klassen til 10 EBC. Jeg vil påstå at de fleste NEIPAer jeg har sett, har ligget under det. Men jeg går ut fra at dommerne ikke under noen omstendigheter vil trekke en NEIPA i poeng for å være for lys?
 
Tok en kikk på NEIPA-definisjonen til Norbrygg. Den setter nedre EBC-grense for denne klassen til 10 EBC. Jeg vil påstå at de fleste NEIPAer jeg har sett, har ligget under det. Men jeg går ut fra at dommerne ikke under noen omstendigheter vil trekke en NEIPA i poeng for å være for lys?
Dersom to øl ellers har like høy score skal den som er innenfor definisjonen, i dette tilfelle farge, vinne over det ølet som er utenfor definisjonen for typen.
 
Tilbake
Topp