Humle blomst - Rekvisitt til foto? Rogaland

Hei øl-elskere!

Jeg er amatørfotograf som holder på å lære meg produktfoto. Elsker øl, både drikking og å ta bilder. For å lage et troverdig og godt bilde, trengs det rekvisita til bildene. Gjerne rekvisita som gjenspeiler ølen. Er den en kaffe stout; kaffebønner. Rabarbra sour; rabarbra osv.

I denne forbindelse er jeg ute etter humle blomst til bruk som rekvisitta (ikke pellets som selges på bryggselv). Den trenger ikke smake godt, bare se bra ut. Er det noen i Rogaland som har noen å donere bort? Jeg vet ikke vekt men trenger en handfull.

hvis du har, send meg gjerne også en melding på instagram. Sjekker det oftere enn dette forumet :)

instagram.com/ktbsen
 

Vedlegg

  • 4_5_2.jpeg
    4_5_2.jpeg
    94,5 KB · Sett: 54
  • No worriesCombined4_5.jpeg
    No worriesCombined4_5.jpeg
    67,5 KB · Sett: 54
  • Leffe thethered test0269.jpeg
    Leffe thethered test0269.jpeg
    52,7 KB · Sett: 52
  • DSC06775_final.jpeg
    DSC06775_final.jpeg
    64,4 KB · Sett: 53
Hei! Veldig kule bilder. Det kan hende at de fleste av forumets humlehager er høstet, tørket og fryst ned, så det er muligens ikke så lett å få tak i kongler som ser bra ut akkurat nå for tiden.

For inspirasjon, sjekk ut https://beerandbrewing.com/ . En av de tingene jeg liker med å lese det fysiske magasinet er de unike og kreative bildene som følger artiklene.

edit: Et eksempel fra denne månedens utgave (satser på jeg ikke bryter noen retningslinjer, jeg syns helheten i de to sidene er viktig å få fram, og da må teksten også med).

1642000921218.png
 
ja, takker for tips til beerandbrewing.com. Så veldig bra ut. Bilder egner seg bedre på trykk i et magasin synes jeg. Og de folka der hadde meget fete bilder. :D next level er også å begynne å bruke 3d effekter i bildene. Spesielt med fluids osv er det veldig mye å hente på det.