Lekk sodastream regulator

Oddvar Demmo

Norbrygg-medlem
Disse regulatorer har det med å begynne å lekke fra de små hullene på siden av regulatorkroppen, ikke bare hos meg så det må være en svikt i regulatoren, så hva bruker dere evt. å gjøre med det?, lime med 2 komponent eller bare kaste den?

Vi trenger ikke snakke om hvor de er kjøpt.
soda.jpeg

Disse regulatorer har det med å begynne å lekke fra de små hullene på siden av regulatorkroppen, ikke bare hos meg så det må være en svikt i regulatoren, så hva bruker dere evt. å gjøre med det?, lime med 2 komponent eller bare kaste den?

Vi trenger ikke snakke om hvor de er kjøpt.
Vis vedlegget 79742
Er det meningen de skal fungere som en slags overtrykksventil? I så fall høres det ikke så bra ut å tette dem.

Hvis noe er galt i regulatoren, lekker det ut der. Sikkerhetsfunksjon. Ikke tett igjen hullene!

De lekker uansett trykk, overtrykksventiler er det både her og der så overtrykk frykter jeg ikke :)

Hvis noe er galt i regulatoren, lekker det ut der. Sikkerhetsfunksjon. Ikke tett igjen hullene!
Hva er da galt i regulatoren?
Dem jeg vet har hatt dette problemet inkludert meg har mistet all co2gass og regulatoren er blitt til søppel, vi må altså være nøye med hvor disse kjøpes uten at jeg vet hvor det er, både brygge butikkene og Ali/Temu har vert gode mens noen fra samme ikke har holdt.
Jeg har ikke åpnet noen enda men det gjør jeg så snart jeg får tak i den jeg selv har, kanskje før jul.

Tilbake
Topp