Chugger SS pump

Nå er det på tide med pumpe og jeg har sett meg ut en Chugger-pumpe, men den krever 110v (Skal visst komme en 230v-versjon neste år, men hvem klarer vente så lenge...) Jeg skal ha et kontrollpanel og lurer på hvor jeg får tak i en rimelig transformator, og om det er noe spesielle krav til den siden den skal forsyne en motor.

Holder det med en på 50w eller må jeg ta høyde for startstrøm?
Gjerne en som lar seg montere lett på en DIN-skinne eller med skrufester.


Har dere noen anbefalinger når det kommer til transformator, type 230-110 volt?



http://www.chuggerpumps.com/product.php?prodid=223
 
Ja, det får bli alternativet om det ikke finnes noen billge omformere. March + ss-hode + ny impeller blir en del dyrere. Så om ikke løsning med omformer er god nok så tar jeg med en March i neste bestilling fra Morebeer  :jaha:
Jeg må si jeg blir litt forvirret av alle March-variantene  :attevar:
 
Hvilken pumpe ble det? Jeg så selv på en Chugger, men styret med spenningomformer gjør at jeg heller mer mot å gå for en March som går på 230V som linket til her..
 
Vidarsf skrev:
Hvilken pumpe ble det? Jeg så selv på en Chugger, men styret med spenningomformer gjør at jeg heller mer mot å gå for en March som går på 230V som linket til her..

Jeg kjøpte 230v March fra Morebeer. Er veldig fornøyd med den, og den bråker ikke som noen skal ha det til. har og hørt ryktene om en 230v-versjon, så jeg bestiller nok det som en pumpe nr 2 når den tid kommer.
 
Om eg ikkje tar heilt feil så kjører morebeer eit eige namnsystem på sine march pumper. Har sjølv kjøpt 230v versjon på ebay som er tilsvarande den som morebeer har i salg.
 
Tilbake
Topp