• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gir bort flasker - Kasse med Ladegaard

Ivar E

Norbrygg-medlem
Jeg har en kasse med 0,5 l Ladegaard flasker som jeg ikke trenger, er det noen som er interessert i dette ? Jeg tar 16 kr for kassa, så får du flaskene på kjøpet. Evt så får jeg en øl. Flaskene er rene, delvis med etikett. Hentes på nedre Grünerløkka/ved Schous.
 
Det går også fint å bruka vanleg kork.
Jepp. De er litt hardere å få klemt på bare. Og så er de noe lette å skru av igjen de første dagene, før du får trykk i flaska. Det beste med dem er at de passer i vanlig 0,5 l bruskasser.
 
Ok! Sender deg en PM. Har også en pose med Nøgne/Ægir flasker om det er interessant.
 
Har ca 100 stk 0,5 flasker som jeg kjøpte av et mikrobryggeri på Storo i Oslo. Trenger dem ikke og gir dem bort til noen som vil ha. Må hentes, bor i nærheten av Lillestrøm.

Har veldig lyst til å si ja takk, men tror dessverre det kan bli litt vanskelig å få henta dem siden jeg ikke har bil.
 
Uten etiketter og vasket? Jeg tar dem gjerne. Bor i Nittedal.

Uten etiketter, brune 0,5 litre. Skal etter sigende være PBW-vasket, men det kan ikke jeg garantere. Leveres i to store pappesker. Send meg gjerne en SMS på 936 10 339 (helst før 23.00 og etter 09.00) om du henter dem, det er flere som er interessert. Navnet er Wiggo Karlsen, bor i Fetsund.
 
Tilbake
Topp