• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Humle rhizome/stiklinger 2018

DanielBerg

Norbrygg-medlem
Ønsker å kjøpe humle stiklinger, helst i området Drammen - Oslo, men sender du sender går det vel fint det og.
Har plass til 6-8 stk planter. Og kan grave fra plante plass nå straks :eek:
Alt av interesse men pri 1 er Cascade, Chinook, Columbus eller Cenntennial ? pri 2 Fuggles, Progress eller Kent Golding..
Annet kan og gå hvis det ikke dukker opp noe fra pri 1 listen.

Daniel
 
Slenger meg på her. Interresert i samme område. Helst Drammen - Bærums området.
 
Jeg er også interessert. Bor rett utenfor Trondheim, men om noen sender er det like bra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har cascade, Northern b og EKG I bakke. Men tar nok litt tid før de kommer frem.

Hvis noen skal ha litt senere så er det sikkert mulig å ordne.
 
Snøen ligger nok en stund til. Men skal ta noen stiklinger når planten kommer frem. Men blir da i Potter. Bare å sende en pm utpå så ser vi hva vi får til.
 
Dyrker cascade i drivhus. Her vokser det godt allerede og tok av noen stiklinger forrige uke. legger de ut for salg så fort at jeg ser om de trives godt i de nye potene. Må hentes på Trosterud i Oslo.
 
Da har jeg noen stiklinger som er klare for salg, tenkte 50kr per stk. Det er 2-3 stk i hver potte.
 

Vedlegg

  • 8D39A9CB-BBC5-4F95-8DDE-182C9DAA23C3.jpeg
    8D39A9CB-BBC5-4F95-8DDE-182C9DAA23C3.jpeg
    259,5 KB · Sett: 83
Jeg har Cascade-stiklinger til utdeling i Oslo. Trenger ikke penger, men tar gjerne en flaske godt øl i bytte.

Det er stiklinger som har stått i vann til de har utviklet røtter, og som er klare til å plantes. De står altså ikke i jord når du får dem av meg. Hver person kan få et et par stiklinger.

Må hentes hos meg på Grünerløkka etter avtale.
 
Er det noen som vet om nettbutikker som sender rhizom til Norge?
Buyhoprhizomes.com sender internasjonalt, men kun ved kjøp av minimum 400stk.
....Jeg trenger bare et par.
 
Tilbake
Topp