TSP

Andrimner

Norbrygg-medlem
Er på utkikk etter TSP til vasking av ny bryggemaskin, men det ser plutselig ut som dette er utsolgt hos de fleste? Noen som vet hvor det er mulig å skaffe (Oslo-området), evt om det er noe annet som gjør samme jobben?

Dette ble ikke noe suksess. Jeg bestilte fra Humlegården, de sendte med UPS som rett og slett droppet leveringen.

Vil en vanlig vask med pbw/tilsv være godt nok? Eller er det edikk som blir løsningen nå?

Sist redigert:
Dette ble ikke noe suksess. Jeg bestilte fra Humlegården, de sendte med UPS som rett og slett droppet leveringen.

Finnes det andre ting som går an å bruke? Vil den vanlig vask med pbw/tilsv være godt nok?
Jeg hadde vaska med zalo og myk svamp jeg altså på flater som jeg kan se og skylle godt. Antar det er den nye B150en din du snakker om, da bruker du vel om igjen motstrømskjøleren så du behøver egentlig ikke å sirkulere noe gjennom systemet.

Disse svampene her er helt rå til å fjerne belegg og flekker.

Om du ikke har fått tak i enda, så skal jeg ha litt liggende. Holder til sentralt i Oslo. Byttes mot et hjemmebrygg eller to :)

Er fleks! Hvor mye trenger du? Må ta en titt i boden og sjekke hvor mye jeg har igjen. Noen år siden jeg brutke det sist.

Tilbake
Topp