Brewtools FCS (Fluid Control System)

Dagen før de lanserte de første maskinene sine, hadde vi dem på forhåndsvisning under en Fylkesledersamling i Oslo. Selv om jeg var imponert av kvaliteten, spådde jeg dem nord og ned siden markedet var såpass mettet.
Skjelden har jeg tatt mer feil :cool:
Det har vært en suksess, men ser at driftsresultatet er 1/4 av hva det var for et par år siden. Kan jo skyldes utvikling av nye produkter. Omsetningen holder seg bra, er ned bare 15% i samme periode.

Det har vært en suksess, men ser at driftsresultatet er 1/4 av hva det var for et par år siden. Kan jo skyldes utvikling av nye produkter. Omsetningen holder seg bra, er ned bare 15% i samme periode.
Ser at de har holdt igjen prisene i de norske butikkene. Utstyret koster omtrent det samme nå som før inflasjonen tok løst og renta steig. De har også bygd nye lokaler, så noe lånekostnader går vel utover bunnlinja og sikkert. Uten at jeg er noe bedriftsøkonom akkurat da.

Ser at de har holdt igjen prisene i de norske butikkene. Utstyret koster omtrent det samme nå som før inflasjonen tok løst og renta steig. De har også bygd nye lokaler, så noe lånekostnader går vel utover bunnlinja og sikkert. Uten at jeg er noe bedriftsøkonom akkurat da.
Jepp. De må nok ha tjent rimelig greit på utstyret før. Det er annonsert en prisøkning på alt utstyr på nyåret, da. Men som alltid, er brewtools 100% ærlig og transparent. Greit å vite om det er noe man trenger å kjøpe mens prisene er slik de er.

Tilbake
Topp