gustavf
Norbrygg-medlem
Prøver å komme på den ølsmakinga der det var for mange øl, men husker ikke helt når det var.Duvel, Cold IPA og Bavarian Dunkel. Kanskje det holder med Duvel og Dunkel
Prøver å komme på den ølsmakinga der det var for mange øl, men husker ikke helt når det var.Duvel, Cold IPA og Bavarian Dunkel. Kanskje det holder med Duvel og Dunkel
Norsk ølfestivalPrøver å komme på den ølsmakinga der det var for mange øl, men husker ikke helt når det var.
Rogaland Ølfestival havner i den kategorien, anbefales!Prøver å komme på den ølsmakinga der det var for mange øl, men husker ikke helt når det var.
Jeg trur det enkle svaret er "ittno"Jeg har i siste liten ubestemt meg for å ta en tur! Men jeg køna til påmelding... Jeg har meldt meg på som brygger, men hadde tenkt til å komme kun som besøkende. Hva gjør jeg?
Så lenge du bare klarer å drikke øl - og gjøre deg opp ei mening om det du drikker - er det greitOk, men da vet dere altså å ikke vente meg som bryggerjeg får ikke kommet før rundt sju, og må reise kollektivt, så det blir vanskelig å stille med nok drikkeklar øl.
Det er da min minste kunstSå lenge du bare klarer å drikke øl - og gjøre deg opp ei mening om det du drikker - er det greit.
Du skulle i utgangspunktet ha med deg en hundepasser?Er hund helt utelukket å ta med seg?
Hundepasseren kunne ikke likevel.
Du får ta med deg et par flasker. Det blir jo litt uformelt.Jeg har i siste liten ubestemt meg for å ta en tur! Men jeg køna til påmelding... Jeg har meldt meg på som brygger, men hadde tenkt til å komme kun som besøkende. Hva gjør jeg?
Det skal jeg jaggu gjøreDu får ta med deg et par flasker. Det blir jo litt uformelt.
Ikke verdt å ta sjansen på at det blir servert noe annet som er drikkeligDet skal jeg jaggu gjøre![]()
Jeg kommer for å drikke det dere har medIkke verdt å ta sjansen på at det blir servert noe annet som er drikkelig.