Oslomesterskapet i hjemmebrygging 2025

Desverre har jeg ikke mulighet, selv om jeg gjerne skulle tatt turen. Hadde nok tatt med Hopfenweizen og Dunkelweizen.

Jeg har i siste liten ubestemt meg for å ta en tur! Men jeg køna til påmelding... Jeg har meldt meg på som brygger, men hadde tenkt til å komme kun som besøkende. Hva gjør jeg?

Ok, men da vet dere altså å ikke vente meg som brygger :) jeg får ikke kommet før rundt sju, og må reise kollektivt, så det blir vanskelig å stille med nok drikkeklar øl.

Ok, men da vet dere altså å ikke vente meg som brygger :) jeg får ikke kommet før rundt sju, og må reise kollektivt, så det blir vanskelig å stille med nok drikkeklar øl.
Så lenge du bare klarer å drikke øl - og gjøre deg opp ei mening om det du drikker - er det greit;).

Jeg stiller i dag med en helt fersk Hazy pale ale. Satser på en like trivelig samling som tidligere år. Gleder meg i hvert fall uansett. Men når åpner det for bryggere i dag? Ble usikker pga det står start 17:00 på billettsalget. Og det stod start 18:00 tidligere i denne tråden så jeg.

Bryggere 17:00
Drikkere 18:00

Tilbake
Topp