• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

0,33-flasker gis bort

Oida. Har faktisk aldri sett 7F selv, men alt av bilder jeg har sett har jeg trodd det var 0.5. N00b.
 
Kan jeg spørre hvorfor dere har så mange 0.33 flasker som blir til overs? For produksjonen tapper vel utelukkende til 0.5?

Regner ikke med at dere prøver å hente kassevis med inspirasjon fra Tuborg og Seidel for å holde kostnadene nede? :D

Vi tapper kun på 0,33. Det er i alle fall ikke for å holde kostnder nede. Miljøavgiften er like stor for en 0,33-flaske som for en 0,5-flaske... Hvorfor skulle vi være inspirert av Seidel og Tuborg (utover det at teknikken og kontrollen til industribryggeriene er kanonbra)?
 
Vi tapper kun på 0,33. Det er i alle fall ikke for å holde kostnder nede. Miljøavgiften er like stor for en 0,33-flaske som for en 0,5-flaske... Hvorfor skulle vi være inspirert av Seidel og Tuborg (utover det at teknikken og kontrollen til industribryggeriene er kanonbra)?

Argh. Spøken min falt i fisk da jeg glemte du er i industrien :)

Jeg trodde dere faktisk tappet på 0.5. Enda til gode å i det hele tatt se ei flaske med de edle dråper. Mer å glede seg til.
 
Hehe. Industri er et relativt begrep. Den store forskjellen mellom store og små bryggerier er tanken bak ølet, ikke så mye annet. Og hvor fancy utstyret er. De fleste småbryggerier drømmer om å ha like fett utstyr som de store.
 
Fire kasser 0,33-l tomflasker plassert ut på rampen i dag. Som vanlig førstemann til mølla. Kommer man og henter i morgen er det meget mulig det står en kasse med seks Duvel-glass jeg vil bli kvitt der også.
 
Jepp. Dine glass. Du fikk 7 Fjell-glass i stedet. Nå er jeg lei av å ha Duvel-glassene stående.
 
Tilbake
Topp