Har vært hjemme med en syk unge i dag, så jeg vet ikke ståa for øyeblikket, men vi skal tappe litt senere i uka, så da blir det nok satt ut en kasse eller to. Skal legge ut info hvis vi har noe.
Tviler på at han kan svare på det. Jeg har vært der like etter annonseringen men også på kvelden og fått flasker begge gangene. Tror det er ganske tilfeldig.
Jeg har ingen anelse. De settes ut når vi har, og jeg legger som regel ut beskjed her når jeg går fra jobb. De er som oftest forduftet morgenen etter...
Eeeh. Skjønner jeg det rett. Snakker vi horder av Bergenske hjemmebryggere tidlig opp om morgenen i stor fart gjennom Fyllingsdalen mot det legendeomspennende Bøneset på jakt etter en kasse tomflasker. Vi er vel kanskje en snodig art vi hjemmebryggere...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.