• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

0,33-flasker gis bort

Jeg legger stort sett ut info her når vi har flasker. Prøver å oppdqatere når de er borte, men siden man tross alt JOBBER på bryggeriet (innimellom, i alle fall...) får jeg ikke holdt tråden 100 % oppdatert til enhver tid.

Jeg legger stort sett ut info her når vi har flasker. Prøver å oppdqatere når de er borte, men siden man tross alt JOBBER på bryggeriet (innimellom, i alle fall...) får jeg ikke holdt tråden 100 % oppdatert til enhver tid.

Ok. Får du sendt en melding kansje eller legger du ut her?

Som sagt, jeg legger ut info her. Det er så mange som spør om jeg kan si fra til hver enkelt at jeg dessverre ikke har kapasitet til å gjøre det. Blir førstemann til mølla.

Som sagt, jeg legger ut info her. Det er så mange som spør om jeg kan si fra til hver enkelt at jeg dessverre ikke har kapasitet til å gjøre det. Blir førstemann til mølla.
Ser den. litt dumt spørsmål av meg der hehe. Får bare være kjapp. Regner med du ikke har fler igjen nå

Glassene er ikke satt ut ennå, flasker har jeg for øyeblikket ikke kontroll på.

Da er flaskene borte for denne gang, men en eske med 6 stk. Duvel-glass står klar til avhenting for morgenfugler.

Tilbake
Topp