Bestilt og vippset en 10-pakk...
JEG Moderator 12 Sep 2019 #24 Leif RBE skrev: 6 tipakninger igjen Klikk for å utvide... Er vel 7 bestilte og betalte 10-pakninger etter dette, så da er det vel tomt?
Leif RBE skrev: 6 tipakninger igjen Klikk for å utvide... Er vel 7 bestilte og betalte 10-pakninger etter dette, så da er det vel tomt?
Leif RBE Norbrygg-medlem 13 Sep 2019 #26 Kan bekrefte at det er tomt men alle som har fylt ut skjema får
Daggis Norbrygg-medlem 1 Okt 2019 #28 Er jeg eneste som ikke har mottatt gjærpakker? Sitter nå her og begynner bli bekymret pga manglende leveranse.
Er jeg eneste som ikke har mottatt gjærpakker? Sitter nå her og begynner bli bekymret pga manglende leveranse.
Leif RBE Norbrygg-medlem 10 Okt 2019 #29 Daggis skrev: Er jeg eneste som ikke har mottatt gjærpakker? Sitter nå her og begynner bli bekymret pga manglende leveranse. Klikk for å utvide... Hei Dag! Ser ut til at vi har hatt en glipp i kommunikasjonen men dette fikser vi Sender deg PM.
Daggis skrev: Er jeg eneste som ikke har mottatt gjærpakker? Sitter nå her og begynner bli bekymret pga manglende leveranse. Klikk for å utvide... Hei Dag! Ser ut til at vi har hatt en glipp i kommunikasjonen men dette fikser vi Sender deg PM.
Daggis Norbrygg-medlem 17 Okt 2019 #30 Da sier jeg takk for forsendelse. Må nok ta selvkritikk her når jeg presterer oppgi feil epost. Da blir jeg vanskelig å nå.
Da sier jeg takk for forsendelse. Må nok ta selvkritikk her når jeg presterer oppgi feil epost. Da blir jeg vanskelig å nå.