18.08.2008 Ølsmaking med Nøgne Ø - Oslo

Eduard

Norbrygg-medlem
Jeg leser nettopp i Aftenposten Aften at det er Ølsmaking med bryggeriet Nøgne Ø i Bokcafeen på Chateau Neuf i Oslo. Pris 50 kr. Det er en del av studentfestivalen og smakingen begynner kl 18.
 
Heldige dere gutter som bor i serverings-Mekka  ;)
Vi andre derimot (ja ute på landet altså) må nøye oss med råvareleverandøren som nærmeste trøst  ;D

Eduard skrev:
Jeg leser nettopp i Aftenposten Aften at det er Ølsmaking med bryggeriet Nøgne Ø i Bokcafeen på Chateau Neuf i Oslo. Pris 50 kr. Det er en del av studentfestivalen og smakingen begynner kl 18.
 
Fikk ordnet meg fri, så da blir d en tur på "Ølsmaking med bryggeriet Nøgne Ø"
Noen andre som har tengt seg bortover?
 
Jeg har forelesning ikke langt unna frem til kl 18 så jeg stikker en tur innom! Kanskje kona blir med også.
 
Jeg tror det er for medlemmer i Det Norske Studentersamfund, så her er det dessverre ingen rabatt å hente i medlemskap i Norbrygg.
 
Da rakk jeg såvidt å komme inn, for det var stort oppmøte. Han i Nøgne Ø ble forespeglet ca 40 besøkere, og han hadde tatt med nok øl til 80 personer. Det ble altså 80 personer og resten ble fortalt at det var fullt. Det var interessant snakking om øl generelt og Nøgne Øs filosofier om hvordan godt øl skal være, samt smaksprøver av Wit, Brown Ale, IPA og Porter, akkompagnert av små snacks (valnøtt med sølvløk, spekepølse, sjokolade til Porteren).
 
Jeg begynte alt å lure på om du var der eller ikke. Der er så vanskelig å kjenne deg igjen i menneskemengden når du ikke bærer din karakteristike hatt på velkjent vis.  ;D
 
Tilbake
Topp