• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

19 L Corneliusfat tilsalgs. Stavanger.

Har kjøpt en mengde brukte 19 L fra Candirect. Disse fatene er som nye, pakninger er skiftet, og utseende skal være bedre enn de billigste fatene de selger.  :yes:
Fatene kommer til Stavanger i begynnelsen av April. Prisen ser ut til å komme på 410,- kr pr stk. Må ta et lite forbehold ang spedisjonsgebyr osv, .
Har også fått med hurtigkoblinger inn/ut med 4 og 8 mm nipler, samt 4 mm gassslange og 7 mm Ølslange, hvis det er noen som trenger dette.
Reservasjoner mottas nå, førstemann til mølla prinsippet gjelder.

Hurtigkoblinger 70,- pr stk
4 mm ID gasslange, 25,- pr meter ProductNo: 72089961
7 mm ID ølslange 27,- pr meter ProductNo: 72089962
Slangeklemmer for slange 5,- pr stk ProductNo: 72089617 og ProductNo: 72089627
Har også noen pakninger til lokk og fyllerør.
Disse prisene er basert på henting
 
Tar noen fat jeg. Kan komme å hente

Tar også hurtig koblinger og nipler. Samt 3 meter med slanger både til gass og øl.
 
SigveM skrev:
Hei,

Jeg tar 3 fat hvis du har flere igjen, samt gass slange og nipler

Sigve
Det er notert, jeg har mange igjen, nesten alle skal få !
Hvor mange meter med gasslange?
Nipler, tenker du da hurtigkoblinger, 1 av hver?
 
Jeg tar 3 fat.
5 meter gassslange
10 meter øl slange
hurtigkoblinger 2 av hver
slangeklemmer

Jeg har ikke noe fat utstyr fra før, så hvis du har noen forslag til andre ting jeg trenger så legg gjerne det til i "bestillingen".
 
5 meter gass slange og 5m øl slange
hurtigkoblinger har jeg - men ikke slangeklemmer - så 6 slangeklemmer hadde vært fint
 
EinarM skrev:
Jeg tar 3 fat.
5 meter gassslange
10 meter øl slange
hurtigkoblinger 2 av hver
slangeklemmer

Jeg har ikke noe fat utstyr fra før, så hvis du har noen forslag til andre ting jeg trenger så legg gjerne det til i "bestillingen".
Du må bare finne ut hvordan du vil tappe ølet, holder lenge med en picnic type kran til å begynne med, har desverre ikke muligheter å få med mer, bestilling er sendt og betalt.
Co2 flaske kjøper du hos GMC på Kalhammeren, tror jeg ga ca 800 for en 6 kg, ombygd med kappet stigerør, trykktestet og full av CO2
 
Gunnar J skrev:
Du må bare finne ut hvordan du vil tappe ølet, holder lenge med en picnic type kran til å begynne med, har dessverre ikke muligheter å få med mer, bestilling er sendt og betalt.
CO₂ flaske kjøper du hos GMC på Kalhammeren, tror jeg ga ca 800 for en 6 kg, ombygd med kappet stigerør, trykktestet og full av CO₂

Jada, jeg forstod at du hadde sendt bestillingen ;-) Jeg mente min bestilling til deg blandt det utstyret du hadde til salgs. Alt det andre (flaske, regulator, tappekran osv) får jeg skaffe meg når jeg ser hva jeg trenger.
 
Fortsatt noen fat igjen av denne leveransen, men jeg er veldig fornøyd med responsen så langt.
Regner med at leveransen er i Stavanger 30.mars, kommer tilbake med betalingsinfo når varene er på plass.
 
Jeg kjøpte meg fat på siste partikjøp fra vinogbar, men mangler allt annet.
Ikke helt fått oversikt over hva jeg trenger enda, men kjøper gjerne hurtigkoblinger og slanger om det skulle være noe til overs :-]
 
Tilbake
Topp