3-fase 400 V til vanlige stikkontakter - hjelp!

Ja nesten, kjekt å skifte bunner i sikringsholderen også, det var de jeg antydet kostet en tier, du må skifte til grå bunner (vaktmesterjobb) som betyr 16 A, nå er det blå (?)
 
Jo, takk for den, ser at jeg ikke overbelastet 185 kvadraten :)

Mannen vår trenger 4 mm2 for å sette på 32 A støpselet og dermed få det lovlig, men det har han neppe.
Gå for 16 A sikringer, det er tross alt kurante varer.
 
Oddvar Demmo skrev:
Jo, takk for den, ser at jeg ikke overbelastet 185 kvadraten :)

Mannen vår trenger 4 mm2 for å sette på 32 A støpselet og dermed få det lovlig, men det har han neppe.
Gå for 16 A sikringer, det er tross alt kurante varer.

Problemet hvis de belaster over 16A er jo eventuelt Schuko kontaktene som antakeligvis er på elementet og i den ene enden av overgangen.. Med mindre man sikrer ned til 16A.. Men på den annen side er det rart at en leverandør skulle montert på standard schuko-støpsel på noe som trekker over 16A.. :jaha:

Kanskje det ikke har vært montert noe støpsel på kabelen til elementet? I så fall kunne de jo bare montert på en rundstift plugg 232 6h.....
 
Det er euro-kabler med schuko-kontakter på elementene. Vi har 3 stykker i hver av tankene, og planleger å kjøre maks fire av dem om gangen.

Jeg tror jeg heller mot å sikre ned til 16A - skal snakke med teknisk-folkene i dag, de var ikke på jobb når jeg var der i går. :)

Tusen takk for all hjelp!
 
Regin Smiður skrev:
Da kan det jo kanskje være like greit å få byttet rundstift kontaktene til vanlige stikk, når dere allikevel skal sikre ned...?

De skal uansett ha elektriker til å se på det, så jeg kommer til å foreslå det. Bedre til senere brukere av rommet også. Men uansett, rundstift funker også for oss, så jeg lar dem årne det slik de synes er best. :)

Det skulle komme noen å se på det i overimorgen.
 
Martin E skrev:
Regin Smiður skrev:
Da kan det jo kanskje være like greit å få byttet rundstift kontaktene til vanlige stikk, når dere allikevel skal sikre ned...?

De skal uansett ha elektriker til å se på det, så jeg kommer til å foreslå det. Bedre til senere brukere av rommet også. Men uansett, rundstift funker også for oss, så jeg lar dem årne det slik de synes er best. :)

Det skulle komme noen å se på det i overimorgen.

:fyflate: Såååå lenge til :eek:  ;)
 
Tilbake
Topp