5.2 stabilizer

Brukte det litt da jeg var usikker på vannet, men dommerne i NM likte ikke smaken av det, smakte medisinsk synes jeg å huske, og når jeg var enig med dem brukte jeg det ikke mere.
Men noen bruker det og er fonøyd, kanskje vannet deres trenger det og ikke mitt.

Jeg bruker 5,2 nesten hver gang jeg brygger, og har ikke hatt noe medisinsk smak ifra dette.
Mener å tro at Odland også bruker dette, da det var han som fikk meg til å prøve det første gang.

Det har hjulpet meg med å få noe høyere effektivitet og stabil PH i mesken.

Kor dåkk kjøpe det? har bare funnet det på ebay. Kunne vært kjekt å prøvd ein gang for å se om det er forskjell

Aleksander_B skrev:
Mener å tro at Odland også bruker dette, da det var han som fikk meg til å prøve det første gang.

Jeg bruker det når jeg husker det. Har ikke merket allverden forskjell den ene eller den andre veien. Men pulveret er jo en grei forsikring.

Oddvar Demmo skrev:
Brukte det litt da jeg var usikker på vannet, men dommerne i NM likte ikke smaken av det, smakte medisinsk synes jeg å huske, og når jeg var enig med dem brukte jeg det ikke mere.
Men noen bruker det og er fonøyd, kanskje vannet deres trenger det og ikke mitt.

Fra min tid i Nordland, så finnes det ingen tvil om at vannet der oppe smaker mye bedre en Stavanger vannet  :skitbra:

Så siden Aleksander_B har samme vann som meg, så har eg troen på det nå  ;D

aholgersen skrev:
Oddvar Demmo skrev:

Fra min tid i Nordland, så finnes det ingen tvil om at vannet der oppe smaker mye bedre en Stavanger vannet  :skitbra:

Så siden Aleksander_B har samme vann som meg, så har eg troen på det nå  ;D

Hyggeli å høre det.
Vannet mitt er overflatevann men vannet ligger høyt til fjells med lite tilsig så det må også være grunnvann der

Men for deg er det bare å prøve, det blir neppe øl til draugen, bare du føger bruksanvisningen.

Tilbake
Topp