• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt 6kg Ombygget CO2-brannslukkingsapparat

Selger 6kg'en min. Jeg kjøpte den på Ernst Nielsen for ca fire-fem år siden. Når den må trykktestes igjen vet jeg ikke. Tenkte meg 300 + evt frakt.
 
Selger 6kg'en min. Jeg kjøpte den på Ernst Nielsen for ca fire-fem år siden. Når den må trykktestes igjen vet jeg ikke. Tenkte meg 300 + evt frakt.
Går en sånn ned i en fryseboks? Jeg må jo på et eller annet tidspunkt skaffe meg det som trengs for å gå over til fat.
 
Jeg aner jo ikke hvor høy en fryseboks er, men det kan jeg jo finne ut. Skal du ned på disse kanter før eller seinere, eller?

Tja, som vanlig så aner jeg ikke når.. Men har noen venner som besøker familie her oppe av og til som bor i byen.
 
Ah, men jeg har og litt lyst til å bli kvitt den litt før sommeren.. Ellers tar den bare plass, og litt for å delfinansiere den nye tanken jeg har fått i hus. Men hvis igen vil ha så står den nå her.
 
Ah, men jeg har og litt lyst til å bli kvitt den litt før sommeren.. Ellers tar den bare plass, og litt for å delfinansiere den nye tanken jeg har fått i hus. Men hvis igen vil ha så står den nå her.
Jeg kan godt betale deg nå, og jeg tar den gjerne så snart som mulig, jeg tenkte bare den kunne bli med en bil nedover når du skulle denne veien. Du har vel kjentfolk i nabolaget, om jeg husker riktig.
 
Jeg kan godt betale deg nå, og jeg tar den gjerne så snart som mulig, jeg tenkte bare den kunne bli med en bil nedover når du skulle denne veien. Du har vel kjentfolk i nabolaget, om jeg husker riktig.
Aha sånn ja. Ja det går jo greit. Hehe, det stemmer. Så da blir det senest til jul iallefall.
 
Tilbake
Topp