Trodde vel at chili-smaken skulle være litt mer subtil, denne syntes jeg overdøvet alt det andre. Men kan jo være jeg som er litt for sart her...Chili i øl funker helt klart utmerket det, men det er lov å begrense seg
Veldig spent på denne selv
Trodde vel at chili-smaken skulle være litt mer subtil, denne syntes jeg overdøvet alt det andre. Men kan jo være jeg som er litt for sart her...Chili i øl funker helt klart utmerket det, men det er lov å begrense seg
Veldig spent på denne selv
F.o.m våren 2013 har Alesmith trykket flaskedato med grønn/gult trykk nær flaskeskulderen. Aner ikke hvorfor de ikke er merket denne gangen. Har opplevd at noen bryggerier har (etter ønske fra importør?) fjernet sin vanlige merking på flasker som skal til europa.Men står det 2015 på korken?
Kjøpte ei flaske av denne på polet i Tromsø. Var veldig spent. "Verdens beste IPA"... Ble i grunnen veldig skuffa. Det var et godt øl, men jeg synes - uten blygsel å melde - at jeg lager bedre IPA enn dette. Og jeg har smakt andre hjemmelagde IPAer som er mye bedre enn Ale Smith..
Takke meg til hjemmebrygg
Nesten så jeg har lyst å kjøpe 1 flakse til med merket og prøve, for de jeg hadde tidligere var uten stempel.
Nå er vel vurderingen på amerikanske fora basert på ferske eksemplarer?
Konsumert før de passerte 4-5 uker etter produksjons dato?
At humlearomaen ikke er helt på topp etter 3 måneder er vel ingen bombe?
Alt er relativt