Har aldri smakt en eneste skikkelig god ipa som har vært langreist på flaske/boks.. Ser faktisk ikke vitsen i å kjøpe IPAer fra utlandet omtrent. Tviler på at man får noen fantastisk opplevelse av denne heller, uansett rating.
Har aldri smakt en eneste skikkelig god ipa som har vært langreist på flaske/boks.. Ser faktisk ikke vitsen i å kjøpe IPAer fra utlandet omtrent. Tviler på at man får noen fantastisk opplevelse av denne heller, uansett rating.
Polet på Sletten har i alle fall på lager. Ikke ute i butikken enda, så spør betjeningen om å finne
Vis vedlegget 21496
.. finner ikke noe datomerking på flasken...
?
Nettet skal vise riktig lagerbeholdning, og jeg tror ikke polene kan velge om det skal vises eller ikke. Men polene får leveransene sine på ulike dager, og spesielt pol litt unna distributør vil ikke få varer før noen dager etter de har bestilt. Så denne varen kan nok dukke opp på flere pol i løpet av de neste dagene, her er det bare å følge med.
En annen ting verdt å merke seg, dersom denne nå har kommet i hylla på vinmonopolets utsalg, så betyr det mest sannsynlig at alle de som bestilte før kl 09 på fredag får varene sine. Butikkene må vente litt før de har lov å bestille inn til seg selv når det er nyhetsslipp.
HansKr
De siste impoterte IPA'ne jeg har fått tak i syntes jeg det har vært lite futt over, Great Divide, Ska, De Molen
da er mine egne bedre
Så det er kanskje like greit å bare brygge IPA selv eller kjøpe norsk
Dette medfører feil. Pratet med en butikksjef da han fikk juleøl. Han sa at mye ikke ble lagt ut(for at han ikke skulle bli nedringt)
Men venter spent på hva som kommer fra BU, men Alesmith IPA kommer, og det blir digg!
Tror kanskje de mer heavy IPA'ne tåler frakten bedre
som GD Hercules og DFH 90 & 120
selv om Hercules smakte mest bittert
Nummeret viser til koketiden i min.Neimen se det, du hadde vist rett
det var ulogisk