Årsmøte i Norbrygg Vestfold, Tønsberg

msevland

NMKomiteen
Sentralstyre
Dato: 27.02.20
Tid: kl. 17:00
Sted: Færder Mikrobryggeri i Tordenskjoldsgate 5, Tønsberg

Norbrygg har gleden av å invitere til Årsmøte for Norbrygg Vestfold. Fylkeslaget har desverre vært uten styre det siste året, noe vi ønsker å gjøre noe med. Sentralstyret inviterer derfor til Færder Mikrobryggeri i Tordenskjoldsgate 5, Tønsberg for oppstart av et nytt fylkesstyre. Værtskap er Finn Berger og Morten (msevland) Sevland.

Så lang har vi 10 entusiastiske bryggere som er påmeldt omvisningen, og vi har plass til totalt 15. Årsmøtet har plass til flere.

Årsmøtet blir kort... svært kort - for etterpå får vi en fantastisk omvisning av Tone på Færder Mikrobryggeri, med innlagte smaksprøver. Deretter drar vi videre til Esmeralda der jeg håper vi får anledning til å hjelpe det nye styret i gang med god info og enkle trix.

Siden Færder har svært aktive dager, kan vi bare være hos dem i to timer. Programmet må derfor tilpasses før vi drar videre til Esmeralda.

Program

17.00 Årsmøte Norbrygg Vestfold (30 min)

  • Kort innføring i hva et Fylkesstyre er og gjør (Morten - leder i Oslo i 3 år)
  • Valg av minst 3 Styrerepresentanter
  • Valg av 2 delegater til Landsmøtet (hele Norbrygg), inkl. vara (18.04.2020)
  • Økonomisk resultat: utgår da vi ikke har hatt drift i 2019
  • Finansiering: (183*65)+(191-183*250)
  • Budsjett: Ramme settes, og handlingsplan legges på første møte
17.30 Færder Mikrobryggeri

Omvisning og prøvesmaking ved Tone Krüger

19.00 Esmeralda

Det viktigste er at styret blir kjent med hverandre, og at Finn og Morten får beroliget alle om at dette er en overkommelig oppgave :)

Morten håper det blir anledning til å snakke om medlemsundersøkelsen fra 2019 som tydelig viser hvilket potensiale Vestfold har, og hvilke aktiviteter som er enkle i gjennomføring, og treffer medlemmene deres.

Vi håper vi får snakket om økonomi, aktiviteter, informasjon (web / nyhetsbrev / FB / ++), og at styret ikke står alene i oppgaven.

Det er laget påmelding, men om du ikke har meldt deg på - er det bare å delta på årsmøtet på Færder (30 min). For omvisning og smaking, dekker vi 65% av sentrale midler slik at det blir en symbolsk sum for deltakerne.
Påmeldingen: https://norbrygg.hoopla.no/sales/2761033038

Ta gjerne kontakt med Morten på msevland@norbrygg.no / 90064645

Gleder meg til å freffe dere i Tønsberg
 
Det var fulltegnet, men vi har fått en kansellering. Det er derfor på nytt 1 ledig billett til ølsmaking / omvisningen.
 
Konkurranse: Finn Finn
1596d53b1697d230618b13c262eaa541.jpg
 
Takk for et flott og spennende årsmøte!, spesiell takk til Morten og Finn som dro oss gjennom dette, og for ikke å glemme Tone @Færder mikrobryggeri for omvisning og som satte smaksløkene på prøve.
Svært hyggelige mennesker jeg ble kjent med og gleder meg til videre arbeid.. :)
 
Sist redigert:
Det var en særdeles fin gjeng som var møtt fram for å sette fart i Norbrygg i Vestfold. Jeg håper virkelig at også mange andre av de 191 medlemmene i Vestfold veit å finne veien til de aktivitetene som blir satt i gang, for dette blei en veldig hyggelig kveld. Jeg er veldig glad for å ha fått være med på den.

Og så var møtet med Færder Bryggeri og Tone en flott opplevelse. Det er godt å se hvordan ekte engasjement skaper både godt øl og - ikke minst - en spennende historie.
 
Tilbake
Topp