noe sånt... Show off ;-)
R Ramsvatn 6 Nov 2010 #22 RuGE skrev: Eduard skrev: Jeg begynner å lure på hvilken slags utstyr de folka har som har valgt den siste muligheten. Klikk for å utvide... noe sånt... Klikk for å utvide... Jeg synes det ligner mere på et avansert brenneaparat enn bryggerutstyr ;-) Stigrøret er i mitten, den nederste tanken til satsen, derretter går spriten opp stigrøret og over i den øverste tanken for siste destilasjon der. Kullfilterne er sikkert rett utenfor bildet ;-)
RuGE skrev: Eduard skrev: Jeg begynner å lure på hvilken slags utstyr de folka har som har valgt den siste muligheten. Klikk for å utvide... noe sånt... Klikk for å utvide... Jeg synes det ligner mere på et avansert brenneaparat enn bryggerutstyr ;-) Stigrøret er i mitten, den nederste tanken til satsen, derretter går spriten opp stigrøret og over i den øverste tanken for siste destilasjon der. Kullfilterne er sikkert rett utenfor bildet ;-)
R Rune GE 6 Nov 2010 #25 Et firma i Østerike - som du kan finnepå brauhaus-austria.com. Vi kjøpte det brukt hos Lillehammer Bryggeri. Du kan lese litt mer om prosjektet her.
Et firma i Østerike - som du kan finnepå brauhaus-austria.com. Vi kjøpte det brukt hos Lillehammer Bryggeri. Du kan lese litt mer om prosjektet her.
Eduard Norbrygg-medlem 12 Nov 2010 #26 RuGE skrev: Et firma i Østerike - som du kan finnepå brauhaus-austria.com. Vi kjøpte det brukt hos Lillehammer Bryggeri. Du kan lese litt mer om prosjektet her. Klikk for å utvide... Er det ikke gamle hjemmebryggeriet til Arild Tandberg? Ser veldig fancy ut !
RuGE skrev: Et firma i Østerike - som du kan finnepå brauhaus-austria.com. Vi kjøpte det brukt hos Lillehammer Bryggeri. Du kan lese litt mer om prosjektet her. Klikk for å utvide... Er det ikke gamle hjemmebryggeriet til Arild Tandberg? Ser veldig fancy ut !
R Rune GE 12 Nov 2010 #27 Eduard skrev: Er det ikke gamle hjemmebryggeriet til Arild Tandberg? Klikk for å utvide... Det stemmer
Eduard skrev: Er det ikke gamle hjemmebryggeriet til Arild Tandberg? Klikk for å utvide... Det stemmer