Hadde det 1 juli, da jeg rigget meg klar til bestillinger på polslippet. Loebrygg hadde jo en så fin oversikt her på forumet... Var endel utsolgt allerede kl 9...
Dette må aldri skje igjen. På grunn av manglende forumbruk våknet jeg opp fyllesyk i går, uten kontroll på rekkefølgen av ølene jeg drakk. Det vil si at jeg ikke aner hvilken av Joint Venture-ølene fra 7 Fjell jeg likte og ikke likte.
Dette må aldri skje igjen. På grunn av manglende forumbruk våknet jeg opp fyllesyk i går, uten kontroll på rekkefølgen av ølene jeg drakk. Det vil si at jeg ikke aner hvilken av Joint Venture-ølene fra 7 Fjell jeg likte og ikke likte.
Hadde det 1 juli, da jeg rigget meg klar til bestillinger på polslippet. Loebrygg hadde jo en så fin oversikt her på forumet... Var endel utsolgt allerede kl 9...
Lett å være etterpåklok.. Lette etter avisartiklen, men fant bare den forbaska excel dokumentet med alt som ble sluppet.. Litt stress å tråle den midt i arbeidstida
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.