Basismalt til 200 kr sekken

Tor.

Norbrygg-medlem
Både Bryggselv og Bryggeland har basismalt til 200 kr sekken på fredag 13 og lørdag 14 mai.

Bryggselvs tilbud er for pilsner (3,5) og pale malt (5) fra Bestmalz.
Bryggeland har pilsner (3,5), lager (3,5), ale (6), vienna (10), munich light (13,5) og hvetemalt (4) fra Swaen. De har også Maris Otter (5) fra Muntons til 275 kr sekken.

Nå skal maltmølla endelig frem fra skuffen. :)

Edit: Rettet dato for Bryggeland
 
Sist redigert:
Mange som har gode tilbud på malt nå selv om euro er høy, og fremdeles tjener de penger. Det betyr at 400,- pr sekk før euroen smalt i taket så var avansen meget høy når de senke prisene slik de gjør nå.

Var så heldig å få teste swaen malt når det kom til landet og nå er ene batchen ferdig. God utbytte frå maltet og en god smak og farge . Meget fornøyd med den og det før jeg har smakt mye av batchen ,,

Uansett sweet å ha tilgang på så mye billig malt da

Easybrew
 
Mye (base) malt har høy kvalitet, men de innehar forskjellige kvaliteter. Det er derfor vanskelig å rangere.
 
God erfaring med både pils og pale malten fra Best Maltz. Eneste store forskjellen jeg har bitt meg merke i, er at pils malten deres har mye mindre proteiner enn Muntons, og gir mindre trub og renere smak sammenlignet med den. Har kjøpt muntons pils malt bare en gang for å si det sånn.
 
Greit med folk som bor nært BS Hassel og skal til Sunnmøre litt.
7951b3b46cd46a5813df54009df47619.jpg


Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Nå også spesialmalt hos Bryggeland til 200,- og
MuntonsMaris Otter Pale Ale, 5 EBC Og 3,5 EBC 275,-
 
Tilbake
Topp