hei har vært inne litt på beertool. er dette noe som jeg kommer til å trenge når jeg setter igang
med bryggingen. ikke den store beløpet for medlemskap da. noen som har erfaring med beertool ??
Personlig så bruker jeg beercalc.dk men det hadde vært greit med et eget program som også holder styr på lageret, samt mengder med vann for å blande til riktig mesketemperatur.
Selv har jeg lastet ned Beersmith og storkoser meg med det. Har komponert langt flere brygg enn det jeg logisk sett kan få plass til i boden, for å si det sånn.
Jeg bruker BeerTools og er veldig fornøyd. Jeg har modifisert resultatet til eget bruk, men det er fordi Speidelen er litt spesiell. Men vær klar over forskjell på det nedlastbare programmet som du lagrer på PC'en og det som ligger på internett (Gold Membership). Men om det er bedre eller værre enn de andre programmene, vet jeg ikke. Men de har egen utgave for Mac.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.