Bernts bryggeri

Da kom delene jeg manglet til in-line systemet. 2 micron stein fra unaiten.
Er det noen som har en formening om hvor lang slange som er fordelaktig på vørter- ut?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    89,6 KB · Sett: 1.324
Hvor mye koster O2-flaskene i Stavanger? Jeg har forsøkt lenge i Bergen. Ble lovet en flaske, men tror ikke de fikk det til likevel... :-(
 
EspenL skrev:
Hvor mye koster O₂-flaskene i Stavanger? Jeg har forsøkt lenge i Bergen. Ble lovet en flaske, men tror ikke de fikk det til likevel... :-(

Jeg kjøpte flasken og o2 regulatoren for 1500,-.
Jeg vet ikke hvor mye flasken alene koster..
 
Det var jo en lekker boks! Jeg hadde gått helt glipp av den tråen.

Jeg ser man bruker temperaturføler med 1/2" gjenger. Perfekt hvis man skulle oppgradere til triclamps. En triclamp med 1/2" innvendige gjenger og vips. Noe som er uhyre lett å koble av om man skulle finne på å gå tur med gryte uten å slepe med ledninger.
 
Odland skrev:
Gi et hyl når du er i Stavanger så kan vi vise deg hvor det er.

Will do :) Evt mulig jeg kontakter deg hvis jeg finner på å sende fadern innom. Han bor på Ålgård og er oftere i Bergen enn jeg er der  :)
 
Da er det nye portable tappetårnet i boks,.

Utstyr: 1 stk stor stein, en perlick kran og en meget snill pappa med stort verktøylager.

Ringen steinen sitter på  passer oppå et cornelius fat, så er det bare å gjemme slanger og div bak litt isolering. Sette det på bordet, og vips.... Tappetårn.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    150,2 KB · Sett: 1.020
Tilbake
Topp