Beste utvalg på hvilket Vinmonopol i Oslo?

Gå inn på vinmonopolet.no, finn frem øl du kan tenke deg og som virker litt sært, velg "Oslo" under "finn butikker med denne varen på lager" og se over resultatene.
 
Vika, deretter CC Vest på lilleaker.

Spesialpol begge to, dog Vika har "det lille ekstra"
 
Jeg gidder ikke kjøre rundt etter øl. Det er bare å ringe dem 4-5 dager i forveien så har du hele bestillingsutvalget tilgjengelig. Polet er gull verdt for oss!
 
Eller bestille på polets nettbutikk å få det du vil ha levert postkontoret gratis, dem leverer gratis de fleste plasser, kommer innen 3-4 dager  :skitbra: :sikle
 
Er ikkje alt du finn på polet i Vika som er å få i nettbutikken:(

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
 
Jo-Helge skrev:
Er ikkje alt du finn på polet i Vika som er å få i nettbutikken:(

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
jøss, trodde man fikk det meste på nettet, jaja, slik er det å ha dårlig utvalg på pol i nærheten, bruker storsett nettbutikken.
 
Vika er spesialpol :) De tar inn småparti som kun selges der og i Valkendorfgate i Bergen :) Noen av disse ølene selges også på CC-Vest.
 
Som alle andre sier: Vika. De har ting du ikke får bestilt til andre pol. Når du er der, hvis du ser det står diverse pappesker på gulvet rundt ølhyllene, så er det der du finner de ekstra spennende sakene. Det som står i hyllene er stort sett bestillingsutvalget.
 
Ikke vært på Storo selv,  men har merket meg at når jeg søker på hvilke butikker som har igjen i butikk ett eller annet prøvepart eller sesongvare, så er det Storo og Nesodden som går igjen!
Ellers så er ikke Oslo City så ille.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
 
Må nok til Oslo, om du ikke bestiller da...? Har selv vokst opp i Ski, og oppdaget raskt at de hadde mer spennende øl i Oslo. Har vel ikke dukket opp så mye nytt på pubene heller?
 
Storo har vel det største utvalget av øl i Oslo?

Vika har kanskje det mest spennende, men det endrer seg hele tiden og ting blir fort utsolgt. Storo har et langt større utvalg av Vinmonopolets bestillings- og standardsortiment inne. Lenge siden Vika sluttet å ta inn alle nye tilgjengelige øl. Storo gjør det fortsatt.
 
Det er forøvrig ølslipp på polet i Vika den 3. oktober for dem som ikke har fått med seg det. Skulle visstnok komme masse spennende nyheter! Lister legges ut den 1.  ;D
 
Tilbake
Topp