Bilder av vores øl

Ventet bare på at den der kom... 

Håber ikke at det gjør noget at jeg brakte det opp på dette forum i tillegg.,.. 


Hilsen Bo
 
Kallimalli skrev:
Ventet bare på at den der kom...  

Håber ikke at det gjør noget at jeg brakte det opp på dette forum i tillegg.,.. 


Hilsen Bo

Det tåler jeg  ;D  No problemo  :biersmile:

Jeg er jo nesten like aktiv her inne som på ølportalen, jeg kan titte etter bilder begge steder  ;D

Stouten ser god ut  :ilike:
 
Den er god....  Brygget 4 maj 2007 og har klart at spare på den...    har p.t 22 flasker tilbage...  men de fleste af dem smutter snart...  har en flok kompiser i DK som Krever smaksprøver neste gang jeg skal til dk....

Hilsen Bo
 
Her er et bilde av min Scottish Export...  (Denne er brygget på et beerkit) men er god for det
 

Vedlegg

  • minscottish2.JPG
    minscottish2.JPG
    58 KB · Sett: 181
Fine bilder dere har lagt inn, må vel reskalere noen selv også  ;)
 
Tørstfremkallende ja! Får meg til å glede meg til snadderet jeg tok med meg hjem fra EU igår :p.

Jeg har forresten klippet bildene til Kallimalli iom at det var hvite kanter, sikkert fra Paint. Nå skal bildene være tydeligere :).
 
Tak for redigeringen av de hvite kanter....  der er brukt paint ja....

Skal se om jeg kan undgå dem til neste gang.... (senere i aften for da skal jeg smake mit sidste brygg en Brown Honey Ale) :beersmiley:

Hilsen Bo
 
Her er en overgjæret irish stout og en undergjæret, egenkomponert, lys bokkøl som ennå ikke var blitt helt klar da bildet ble tatt (tar sin tid med sterkt øl) ... slurp! :godtoel:
 

Vedlegg

  • mortensol.gif
    mortensol.gif
    284,5 KB · Sett: 186
Og en sommerhilsen fra Knuthaugen`s.
Her presentert ved en EBA av ganefløte kvalitet (og nu er fatet tomt buhuu  :'( )
 

Vedlegg

  • Mobilbilda_2008_018.JPG
    87 KB · Sett: 173
Tilbake
Topp