Blulk i kjele fra Humle.se

Hei!
Fikk min nye kokekjele i dag. og oppdaga når eg opna pakken at den hadde ein stor bulk i sida (ca.5-6 cm i diameter). Lokket hadde også ein skade som gjør at det ikkje går heilt nedtil rundt kjelen. Har sjølvsagt sendt mail til logistikk avd. hos humle.se med bilder og forklaring av skade, og at eg enten vil bytte den eller få redusert prisen.
Men eg lurer på om det er noken her på forumet som har erfaring med å sende varer i retur til utlandet (i dette tilfelle Sverige)? vil eg i få dobbelt opp med tollavgifter når eg får den nye kjelen? kom også gjerne med erfaringer rundt humle.se sin service innstillig.
Edit: innlegget blei vist lagt ut dobbelt???

Vedlegg

• kjele.jpg
    kjele.jpg
    61,5 KB · Sett: 319
Bruk denne versjonen til svar. noken som veit korleis man sletter eit innleg?

Var Forresten ingen tegn til skade på forpakningen.

Torvald skrev:
Men eg lurer på om det er noken her på forumet som har erfaring med å sende varer i retur til utlandet (i dette tilfelle Sverige)? vil eg i få dobbelt opp med tollavgifter når eg får den nye kjelen? kom også gjerne med erfaringer rundt humle.se sin service innstillig.
Jeg bestilte bl.a. noe spesialmalt fra humlegården ifjor. En av 5 kg sekkene var feil sort. Fikk tilsendt ny malt i en pakke hvor det i tollpapirene stod at det gjaldt reklamasjon. Da kom den fram uten noe mer kostnader eller tidsforsinkelser -på under en uke mener jeg å huske. Den feil-leverte malten beholdt jeg. Tror ikke humlegården er så interessert i betale porto for å få tilbake en bulkete gryte heller.
harald

Då melder eg lykkelig i fra om at humle.se sin service er over all forventning! får tilsendt ny kjele og får beholde den bulka kjelen :ilike:.

Torvald skrev:
Då melder eg lykkelig i fra om at humle.se sin service er over all forventning! får tilsendt ny kjele og får beholde den bulka kjelen :ilike:.

Det er bra service!

Kansje du kan rette ut bulken sånn nokolunde med ein passe avrunda trekloss og hammar. Eg har ein lik kjele i 80 quart versjon som hadde fått seg ein liten bulk på samme plass som din, den retta eg ut med ein passe POM-bit (plast) og hammar. Den er fortsatt synleg men eg legg ikkje merke til den lenger.

protto skrev:
kanskje du kan rette ut bulken sånn nokolunde med ein passe avrunda trekloss og hammar. Eg har ein lik kjele i 80 quart versjon som hadde fått seg ein liten bulk på samme plass som din, den retta eg ut med ein passe POM-bit (plast) og hammar. Den er fortsatt synleg men eg legg ikkje merke til den lenger.

Det skal eg prøve meg på. Takk for tipset!

Ølvind skrev:
Bruk den som HLT :)

Tenkte å kjøpe ein silbunn og bruke kjelen uten bulk som meskekar. det tror eg blir bra. Blir ihvertfall ein bra oppgradering fra europris meskebøtta eg har no :ilike:

Tilbake
Topp