• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Boilermaker o-ring og skive

Men har BS med skiva da? Det er egentlig den som er vanskeligst å få tak i. Har ikke BS bare standard pakningssett?

Nei det stemmer nok, de har kun pakningssett i utvalget, men ikke på lager i Oslo eller hovedkontor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pakningene er ikke vanskelige å få tak i. Husker ikke hva slags nummer det er på de, men det finner man fort ut av, men den skiva.. Finnes noe lignende fra amazon f.eks, men frakten blir helt latterlig. Skulle tro Donald Trump himself frakter det på sitt private jetfly og overleverer det personlig ut av vinduet på limoen sin ved destinasjonen, mens stylisten grer håret.
 
Aha, ja jeg har skiftet ut med vanlig pakning og skive og det lekker litt. Både blichmann og great fermentations har jo dette men frakten er som du sier $50. Dog kan du få en G2 med kosmetiske defekter levert for samme $50, hvis du er på jakt etter en ny kjele med boil coil eller noe annet som ikke er å få i Norge.

Ser ut som de kaller det for "Bulkhead Retainer & O-Ring for Blichmann Boilermaker"
 
Fatter ikke at det skal være så vanskelig å sende noe med USPS. Greia koster omtren $8.. Blir den borte i posten bestiller jeg en ny og håper det funker. med $44 i frakt for en greie til under $8 blir jo helt latterlig. Kanskje de ikke vil ha internasjonale kunder og pes med ting som ikke kommer frem.
 
Høres ut som en utmerket unnskyldning for å bestille mer "kjekt-å-ha-ting" fra samme sted, shippe til NJ (JetCarrier) og vente til båten ankommer moderlandet (så blir nok frakta billigere totalt sett, og i hvert fall billigere per bestilte enhet) ;)
 
Høres ut som en utmerket unnskyldning for å bestille mer "kjekt-å-ha-ting" fra samme sted, shippe til NJ (JetCarrier) og vente til båten ankommer moderlandet (så blir nok frakta billigere totalt sett, og i hvert fall billigere per bestilte enhet) ;)

Forsåvidt. Men akkurat nå trenger jeg bare det der. Skal bytte ut G2-kran med vanlig kran, men fortsatt ha diptuben, men får ikke lock-nut og kran på fordi gjengene blir for korte. Sende de en mail og spurte hvis de kan sende med vanlig USPS-brev og at jeg tar smellen hvis det ikke kommer frem.
 
Aha, ja jeg har skiftet ut med vanlig pakning og skive og det lekker litt. Både blichmann og great fermentations har jo dette men frakten er som du sier $50. Dog kan du få en G2 med kosmetiske defekter levert for samme $50, hvis du er på jakt etter en ny kjele med boil coil eller noe annet som ikke er å få i Norge.

Ser ut som de kaller det for "Bulkhead Retainer & O-Ring for Blichmann Boilermaker"

Hvor kan en få en G2 levert hjem for 50$?
 
Tilbake
Topp