• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Brewferm meskebøtte

Jørn Hammerud

Norbrygg-medlem
Selges da den ikke har vært brukt på noen år. Det er altså et 25 liters kar med falskbunn, raster og tappekran. Finfin for deg som vil ha noe enkelt å meske i. Den er din for kr 250.
Må hentes på Sofienberg i Oslo

.IMG_20170221_183439926.jpg IMG_20170221_183518037.jpg IMG_20170221_183543430.jpg IMG_20170221_183501538.jpg
 
Skulle ønske jeg forstod hva du mener. Mener du bøtta er juks og fanteri?

Neinei, det er en spøk. Jeg antar at kameraten din starter bryggekarrieren med denne bøtta - og så kan du jo lese bryggedepresjonstråden til Stig. Det jeg mener er: Har du samvittighet til å lede et medmenneske inn på den veien til fortapelse som hjemmebryggingen er?

Hadde du solgt den til en her på forumet, så hadde det jo ikke gjort noe; vedkommende ville jo vært en som allerede er hekta:).​
 
Neinei, det er en spøk. Jeg antar at kameraten din starter bryggekarrieren med denne bøtta - og så kan du jo lese bryggedepresjonstråden til Stig. Det jeg mener er: Har du samvittighet til å lede et medmenneske inn på den veien til fortapelse som hjemmebryggingen er?

Hadde du solgt den til en her på forumet, så hadde det jo ikke gjort noe; vedkommende ville jo vært en som allerede er hekta:).​

Aha ... Hehe. Ja, ante jo en humor her, men skjønte ikke helt greia. Den tråden må du lenke til. Men han vet godt hva han går til, i og med at han er en kompis og har fulgt mine steg fra novise til et noe høyere stadium. Jo da, han er i startfasen, og dette er min hjelp til å få ham til å effektivisere BIAB-en hans.
 
Aha ... Hehe. Ja, ante jo en humor her, men skjønte ikke helt greia. Den tråden må du lenke til. Men han vet godt hva han går til, i og med at han er en kompis og har fulgt mine steg fra novise til et noe høyere stadium. Jo da, han er i startfasen, og dette er min hjelp til å få ham til å effektivisere BIAB-en hans.

Jeg vil tro St. Peter fører opp det salget på pluss-sida i det store regnskapet;).

Her er'n: https://forum.norbrygg.no/threads/olkrise-bryggedepresjon.36197/#post-392936

Stig setter ord på noe her.
 
Tilbake
Topp