• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukte 19L Corneliusfat til salgs

PS! Les hele annonsen før dere poster.

Har fått tak i ca 30 - 35 brukte 19L Corneliusfat. Ankommer ca 25.8.12

19L kr 375,- Trykktestet og tette. Da disse er brukt så er det skraper på de samt at småbulker kan forekomme. Alle med Pepsi kobling (Kule)

Kan hentes rett på utsiden av Kristiansand eventuelt så Kan transport mellom Oslo og Stavanger ordnes ved leilighet for en liten sum. Postforsendelse etter postens satser.

Ønsker forhåndsbetaling av fat ved transport eller postforsendelse til 3060.11.07682, John Pedersen, Svalåsvegen 123, 4645 Nodeland. Send deretter en mail med navn, adresse og telefonnr som du kan nåes på. Når betaling er registrert sendes / transporteres de.

Spørsmål ønskes på PM

POST:
1-2 fat, 170,-
3 fat, 255,-
4 fat, 340,-

Transport Oslo - Stavanger: Levering avtales med sjåfør
Inntil 4 fat, 100,-
4 - 8 fat, 150,-
 
jeg går for 4 stk! godt opplegg! skrape og bulk er sjarm...
henter utenfor kristiansand 22.aug.. hvis det passer for deg..
bor i farsund, men er stadig vekk i kristiansand!
mvh  kaa rudjord, farsund
 
Vi tar gjerne 4 fat til oslo. Dersom du tilfeldigvis har tenkt deg til oslomesterskskapet (hvilket du burde) kunne du kanskje tatt.dem med deg da? Ellers orger vi transport slik du har postet.
 
Hei

Tar 2 fat. Tar post forsendelee. Så blir betalt på forhånd. Takker for at du gidder å gjøre dette :)  :amen:

Mvh

Rune
 
Jeg tar gjerne 2 stk! Bor i Vennesla, og kjører forbi Nodeland noen ganger i uka, så henting bør gå greit :)
 
Her er disse med eller uten Ventil til og slippe ut trykk?

Viss de er med så Ønsker vi mange fat :)
18 stykker om det går  :skitbra:

Hilsen
Terje
 
to - 4 til Sandefjord ?
og Jeg kan være behjelpelig med transport Grimstad  - Oslo de en gang ila neste uke mot spleis på bensin :)

PM meg evnt ...
ps : krever at ikke alle er borte .. :) 
 
Tilbake
Topp