Høres artig ut dette! Jeg er med om det passer, og enig at å legge det til en helg er å foretrekke. Liker tanken om å ta med ca mengden man tenker å drikke, og så dele.
Tenkte litt mer av baner av type hyggelige omstendigheter, ikke ute etter å konkurrere akkurat, så et vennlig dytt i riktig retning er vel mer det jeg er ute etter
Forspiel? Komme i skikkelig form i 50-årslaget Nei det er typisk det da, at ting kolliderer sånn. Hmm kanskje ta en tur fredag også...
Takk for sist ja, hyggelig og var artig å se bryggerommet ditt
Hei Drammensfolk, er det noen av dere som benytter dere av Corneliusfat, og med sodastreamflaske med CO2? Jeg har et lite prosjekt på gang hvor jeg har designet en klemme som skal passe på corneliusfat og samtidig holde en sodastreamflaske så man får en mobil løsning. Men jeg bruker hverken corneliusfat eller sodastreamflaske selv.. Hjelp
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.