Brygger-treff i Drammen?

Høres artig ut dette! Jeg er med om det passer, og enig at å legge det til en helg er å foretrekke. Liker tanken om å ta med ca mengden man tenker å drikke, og så dele.
 
Tenkte litt mer av baner av type hyggelige omstendigheter, ikke ute etter å konkurrere akkurat, så et vennlig dytt i riktig retning er vel mer det jeg er ute etter:p
 
Kanskje vi kan treffes på Haandølfestivalen?
Billetter ligger på Billettservice nå. 23 og 24. Mai.
Tenker jeg kjøper billett for lørdag hvertfall
 
Takk for sist Tim.
Må bli fredagen på meg dessverre. Bedt i 50årslag lørdag. Dårlig prioritering. Jeg vet, men sånn er det.
 
Forspiel? Komme i skikkelig form i 50-årslaget :D Nei det er typisk det da, at ting kolliderer sånn. Hmm kanskje ta en tur fredag også...
Takk for sist ja, hyggelig og var artig å se bryggerommet ditt :)
 
Det går sikkert;)

Synd at Ketil ikke kunne bli med på lørdagen! Tipper det blir en sen og fuktig kveld :p  Lade opp til kampen dagenderpå:)
 
Da ses vi sikkert, har kjøpt billett lørdag, men vurderer å kjøpe fredag også.
I fjor var jeg nok på en liten snurr da lørdagskvelden var over :D
 
Det blir nok fredag for min del, da jeg fant ut igår at jeg måtte jobbe den lørdagen!

Men gutta på Haanbryggeriet var så snille å sa at jeg fikk slippe inn på fredagen istedet:p

Ordner seg for snille gutter;)
 
Hei Drammensfolk, er det noen av dere som benytter dere av Corneliusfat, og med sodastreamflaske med CO2? Jeg har et lite prosjekt på gang hvor jeg har designet en klemme som skal passe på corneliusfat og samtidig holde en sodastreamflaske så man får en mobil løsning. Men jeg bruker hverken corneliusfat eller sodastreamflaske selv.. Hjelp :)

Edward
 
Hei Naxi,
Jeg skylder deg en 3D-printa sodastreamholder, også må du jo få igjen CO-flaska di. Når brygger dere neste gang?
 
Det skulle jeg gjerne visst og!

Vi har en amber ale i planene, men iløpet av et par uker tipper jeg:)
 
Tilbake
Topp