Brygger-treff i Drammen?

AndersGrom skrev:
Kommer jeg og. Hvis bbarn og kone e r friske.  Dessverre alkoholfritt da jeg ikke har flyttet fra Oslo til Røyken ennå :)
Noen som ska på Haandfestivalen forresten? Jeg ska på lørdag
Skal så absolutt, men kun på Fredag (desverre). Var der begge dager i fjor, og det trengs egentlig to dager for å faktisk smake så mye god øl, men en kompis har 40-årslga på Lørdag, og der er det mye godt hjemmebrygg så det er heller ikke å forakte :)
 
Jag har satt av datoen. Bor i Skotselv 25 min unna Drammen, men er oppvokst i Krokstadelva og gjort mye rart i Drammen i løpet av oppveksten, så det burde vel duge som inngangsbillett ;)
Har også fredagsbillett til Haandfestivalen, og gleder meg storveis. Jeg lever fortsatt på minnene om surøl/fruktøl jeg fikk servert der i fjor :skitbra:
 
Hmm, begynner å lure på om jeg må kjøpe billett til fredag også..
Er det fortsatt billetter tro?
 
Hei!

Jeg kommer muligens. Som veteran i Drammen Ølbryggerlaug bør jeg jo stille. Riktignok har jeg i mellomtiden flyttet til Asker, men går det med mjøndøler, går det vel med askerbøringer...

Hilsen Tore
 
Jeg kommer på Haandfestivalen på lørdag. Det er godt å se det blir en del som kommer til brygger-treff også. Med såpass oppmøte håper jeg på flere treff, slik at de som ikke kan denne gang, får anledning til å komme sterkere tilbake senere
 
Brygger fra Svelvik her ( tidligere 3050 ). Så ikke tråden før nå men håper det blir flere treff da dette hørtes bra ut. Bra med erfaringsutveksling. :)
 
Vi hadde et hyggelig treff igår, med mye godt hjemmebrygg. Synd det bare var 5 som dukket opp, men vi gir oss ikke.
Tore var så hyggelig å foreslå neste treff hjemme hos ham. Det blir i så fall etter sommeren engang.
Så får vi håpe det passer bedre for flere neste gang.
 
Jeg fikk desverre ikke tid da barnet blei syk og pakking for flytting til lørdag. Er gjerne med på neste treff.
Det var masse god øl på lørdagen ihvertfall
 
Jeg mått dessverre opp til Hallingdal igjen søndag, men vil gjerne være med en annen gang.
Lettere hvis det er i en helgedag..
 
Takk til alle som kom for godt øl og trivelig selskap. Det var mye imponerende hjemmebrygg for en fersking, og jeg jeg håper flere vil komme og smake/dele neste gang. Det er absolutt tenkelig å legge det i helg en annen gang, men man risikerer da at flere er bortreist, spesielt nå i mai-helgene. Jeg forstår godt at det blir litt drugt å reise Hallingdal-Drammen t/r for en kveld. Det vil komme mer info om neste treff på denne tråden etterhvert, så følg med på den jevnlig.
 
Da blir det, som Ketil har vært inne på, et borteoppgjør i Asker etter sommerferien (forhåpentligvis med bedre resultat enn Godset fikk med seg). Det blir besøk i 120-litersbryggeriet til Tore Bjørgo, der flere NM-premierte brygg er produsert. Datoen er ikke satt ennå, men det planlegges felles tog+drosje fra Drammen til Asker. Håper dette høres fristende ut
 
Er det noen konkrete tanker om dette nå?  Håper det blir en helg :)
En ting jeg også tenkte på, hva med et besøk/treff hos Korvald Søndre Mikrobryggeri i Mjøndalen?
Noen av dere som kjenner dem kanskje?
 
Tankene er der Tim. Vi har løse planer om et høsttreff, men det du nevner er selvfølgelig en god ide.
 
Så bra det livner etter sommerdvalen i Buskerud igjen! Jeg skal høre med Tore B om de løse planene, så får vi prøve å spikre møtested og tidspunkt. Prates
 
Da har jeg hørt med Tore Bjørgo om treffet som ble diskutert før sommeren. Han ønsker oss fortsatt velkommen til seg. Dato er tirsdag 10/9 19-22. Som sist er det greit om alle tar med cirka så mye som de har planlagt å drikke, og belager seg på deling/smaking. Høres dette greit ut? Mer info om hvordan man kommer seg til ham kommer etterhvert. Jeg må si at Tims forslag om å besøke Korvald Søndre også frister veldig. Jeg hadde ikke engang hørt om stedet, så takk for tipset, Tim! Jeg foreslår at vi drar dit neste gang igjen på ekskursjon, kanskje litt lenger utpå høsten eller før jul.
 
Dessverre er jeg i Ålsund på jobb den kvelden, men er sikker på at dere får en super kveld.
 
Det var dumt. Du hadde med så mye bra øl (og gode råd) sist. Takk for tipset om hop-spider forresten. Det gjorde tapping og kjøling mye lettere. Nå tror jeg forsåvidt Tore kan flere ganger samme uke, så hvis det er fint få som kan, får en flytting vurderes.
 
Tilbake
Topp