Brygger-treff i Drammen?

Hvis det er OK, så slenger jeg meg gjerne med på dette, siden jeg også bor i Drammen.
Jeg brygget litt for flere år siden, men har tatt opp igjen interessen nå og brygget 3 brygg i sommer. Er ivrig på å komme i kontakt med andre bryggere i Drammen. Driver å setter opp et nytt bryggeoppsett nå også, og trenger noen å utveksle litt erfaringer med.
 
Supert Ola. Her er alle velkommen.
Sjøl har jeg også nye planer med mitt bryggeri. Skal bygge det om til et HERMS opplegg, men sliter litt med å få laget en spiral :attevar:
Skulle gjerne hatt noen gode forslag der.
 
Hmm Asker, er det i rimelig nærhet fra jernbanen tru?
Kanskje ta tur/retur med toget på kvelden hvis det er mulig å komme seg videre fra Asker..

Skulle virkelig vært morsomt å lære litt av dere mer erfarne  :)
Har et par brygg på flaske nå som jeg synes virker temmelig vellykket,
men også et jeg lurer veldig på hvorfor ble dårlig.

Det kan vel også være lærerikt å få kritikk på  :biersmile:
 
Hvis det er mange det ikke passer for, går det kanskje an å utsette det, men så vidt jeg forstod helst innenfor samme uke. Hjelper dette noe, Nils og Ketil? Tore Bjørgo holder til ca 20 min gange fra Asker stasjon, men det går også buss fra Bragernes torg. Det er imponerende hvis du planlegger å reise ens ærend fra Halllingdal for brygge-treff, Tim, så jeg håper du får det til å klaffe.
 
Ahh 71-bussen kjenner jeg ja, kronglete rute da, tar nesten en time..
Hvis det blir noen så kommer jeg, men best å prøve å få det til å klaffe for flere da.
Samme hvilken dag i uka for meg egentlig, men stemmer for å flytte det til en dag som passer for Ketil og de andre.
Jeg tar nok uansett tog til Asker isåfall, og evnt taxi derfra.  (Så vil gjerne spleise på den)
 
Nå ser det ut som om også jeg sliter litt med den avtalte datoen. Grunnen til dette er at det er blitt kalt inn til foreldremøte X2 i barnehagen samme kveld. Jeg skal prøve å ordne med barnevakt. Er det mulig å kanskje utsette det hele til dagen etter? Jeg prøver å høre om muligheten for dette med Tore Bjørgo også, men han er bortreist, så vær så snill å følg jevnlig med på denne tråden. Hvis ikke annen beskjed blir gitt, så blir det tirsdagen, men da kommer jeg til å ankomme litt seinere, dessverre.
 
Siden jeg ikke har hørt noen protester, blir treffet utsatt med en dag til onsdag 11/9. Samme sted, samme klokkeslett. Jeg håper dette passer
 
+1  :)

Edit; ser det kan bli vrient pga noe jeg skal dagen etter  :jaha:
Men skal prøve.
 
Får dessverre ikke dette til å klaffe denne gangen heller :(
Blir for vanskelig med togtider når jeg skal grytidlig opp dagen derpå..
Tror jeg får satse og håpe på det blir treff en helg en gang.
 
Det var dumt, men helt forståelig, Tim. Det er langt å dra Hallingdal-Asker for en kveld. Vi bør prøve å få til et treff i en helg etterhvert. Det fører kanskje til at flere er opptatt/bortreist, men til gjengjeld kan treffene vare litt lengre ut på kvelden med mulighet for litt mer smaking. Da får vi se hvor mange som kommer. Vi treffes på Asker stasjon ca 18.45.
 
Dette virket som noe lærerikt for oss Drammensere, ble det til noe?
Hadde vært gøy hvis noen tok initiativ til noe sånt igjen:)
 
Har vært et par ganger. Kanskje på tide med et nytt treff snart.
Hadde vært fint å fått til et på en fredag, så man slipper å tenke på jobb dagen etter?
 
Forrige gang ble det bare meg og verten for treffet, Tore Bjørgo. Det var veldig utbytterikt å få øl og veiledning av en såpass merittert brygger. Selvfølgelig noe skuffende at ikke flere kunne komme. Jeg er klar for flere treff, men ser gjerne at noen andre inviterer, men hvis det er ingen andre som kan, stiller jeg alltids med samme lokale som første treff. Fredager høres bra ut.
 
Jeg og min bryggemakker kunne definitivt tenkt oss å bli med på en slik dag, kanskje en bryggedag tilogmed hvis noen hadde orket det:)
Vi er ganske ferske i gamet og er meget interessert i å lære mer!
 
Ketil skrev:
Har vært et par ganger. Kanskje på tide med et nytt treff snart.
Hadde vært fint å fått til et på en fredag, så man slipper å tenke på jobb dagen etter?
+1
 
Tilbake
Topp