Bryggerkaffe på Mon Ami, City Nord torsdag kl 19!

Svein Erik skrev:
Oddvar Demmo skrev:
IvarV skrev:
Sjekket Biltema?

Biltema har halve prisen, sparer noen hundre kroner men trenger da kanskje Taxi, da går det opp i opp

Oddvar - jeg kan være behjelpelig med litt skyss hvis du har behov for det!
Rune - de der agro greiene kan du fra før! :)

Kan og kan, man blir jo aldri utlært. Dessuten har de jo masse nye traktorer og maskiner der...
Nå fikk jeg nettopp hotbreak på en Wit som blir fin å ha til vinteren...
 
Ser ut som om det ordner seg med familiens transportbehov,så da kommer jeg og!

Erlend H.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 2
 
Oddvar Demmo skrev:
For seint å ta med frostvakt fra jula nå ?

Vi ordner den. Du får frostvakta jeg kjøpte på mandag, så kjøper jeg en ny når jeg passerer Jula i morgen.

Erlend.
 
Ni hjemmebryggere hadde funnet veien til City Nord i kveld. Det ble et hyggelig møte med andre Saltenbryggere. Samtalen gikk glatt om utstyr, teknikker, erfaringer (og manglende på sådanne), og selvfølgelig øl og øltyper. Det er åpenbart at mange har spennende kompetanse som kan være verdifull for andre. Enighet om å prøve å formalisere neste møte (tema og presentasjon) og ikke minst å møtes igjen. Takk for oppmøte!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    768,6 KB · Sett: 157
Takk for hyggelig samvær!

Det ble vel ytret et relativt konkret ønske om at noen av de fremste "teknikerne" blant oss skulle lage et tematreff der de viser hvordan vi kan lage styringssystemer i bryggeprosessen. At kanskje Erlend og Dan Ove tar et initiativ i forhold til dette i slutten av januar eller februar! Veldig bra!
Svein Erik  :)
 
Svein Erik skrev:
Takk for hyggelig samvær!

Det ble vel ytret et relativt konkret ønske om at noen av de fremste "teknikerne" blant oss skulle lage et tematreff der de viser hvordan vi kan lage styringssystemer i bryggeprosessen. At kanskje Erlend og Dan Ove tar et initiativ i forhold til dette i slutten av januar eller februar! Veldig bra!
Svein Erik  :)

Supert, jeg gleder meg til dette! Husk å gi oss god tid mens det enda er ledig plass i kalenderen!  :ilike:
 
Tilbake
Topp