Cam Lock orginalpakning/Silikon/O-ring?

Begynner og komme seg med vvb bryggeri her nå. Har valgt og gå for Cam lock koblinger, men lurer litt på pakningene som følger med.
Er det noen som brygger med di orginale gummipakningene?

Kikket etter silikon pakninger på Ebay, men der var det lite. Fant i en annen tråd at brewers hardware selger. Men då er det litt mer styr og bestille for min del. Og sikkert ei frakt som ikkje harmonere.
Lurer på om jeg har sitt en av di aktive her inne på forumet kansje brukte O-ring i stedet for orginalpakningen.
Så fall hvilke O-ringer er godkjente? Brune O-ringer?
 
Begynner og komme seg med vvb bryggeri her nå. Har valgt og gå for Cam lock koblinger, men lurer litt på pakningene som følger med.
Er det noen som brygger med di orginale gummipakningene?

Kikket etter silikon pakninger på Ebay, men der var det lite. Fant i en annen tråd at brewers hardware selger. Men då er det litt mer styr og bestille for min del. Og sikkert ei frakt som ikkje harmonere.
Lurer på om jeg har sitt en av di aktive her inne på forumet kansje brukte O-ring i stedet for orginalpakningen.
Så fall hvilke O-ringer er godkjente? Brune O-ringer?
Jeg kjøpte sulikon pakninger, gi meg litt tid så skal jeg finne linken,kjøpte de fra en i UK, men mener jeg fant de på Ali å.
 
Så fall hvilke O-ringer er godkjente? Brune O-ringer?

Det er vel greiast å gå for silikon også når det gjeldt O-ringar - eller flate pakningar. Silikonpalningar (o-ringar og flate) kan du få i fleire utførelsar. Om dei skal ha stempelet "næringsmiddelgodkjent/food safe" så kostar det alltid ein del ekstra. Farge har ikkje noko å sei for om dei er næringsmiddelgodkjente/food sage eller ikkje.
 
"Dei originale" pakningane til Camlock er ikkje noko einsarta. Om du kjøper Camlock i bryggebutikkar så vil det vel så langt eg har opplevd vera silikonpakningar i dei. Om du kjøper andre stader vil du kunna få andre pakningar og neppe silikon.

Størrelsen på holet i dei flate pakningane kan variera litt men eg opplever vel at silikonpakningar ofte er tvert om -dei er ofte betre enn holet gjennom ho-camlocken.

For camlock sin del er det nok snarare dei camlock-koblingane som frå Camlock-standarden si side er laga for slangekoblingar - Camlock C og Camlock E som er problematiske når det gjeldt flow: desse har relativt mykje innsnevring. Derfor er det ein del som brukar Camlock B eller modifisert Camlock B (altså ein Camlock B der ein har dreia bort gjengene) for å få full flow.
 
Vi har kjøpt inn Cam lock med slangenippel på. Det er voldsom innsnevring på disse. Får se hvordan chugger klarer og levere igjennom disse. Kommer til og brygge mellom 40-80l batcher så der er jo ikkje så voldsomme mengder.
Får se på test omgangen hvordan strømmen blir.
 
Bruker halvtoms camlock og de har en svart pakning. Disse er et helvete å lukke og kunne tenke meg mykere pakninger. Regner med at sillikon er brukbart? Har du noe slikt @katla ?
 
Tilbake
Topp