Caso 3500 induksjonsplate

ksu

Det står i brukermanual at maks opplasting er 10kg. Men bryggselv.no beskriver Caso 3500 som suverent på 50 L kjele. Er det noen jeg kjønner ikke hvordan det er mulig?
Har prøvd å sette på 25L kjele med 18L vann da knirker Caso og lyder merkelig, men fortsatt fungerer. Er det normalt? Løsninger?

Sikker på at det ikke bare er beina som knirker litt?

Har selv en slik med 50l kjele. Har kokt 46 liter uten å ha lagt merke til at den sliter. 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Har også samme toppen, brukt med både 36 og 50 liters kjele uten problemer. Virker til å være en robust induksjonstopp.

Miguel skrev:
Sikker på at det ikke bare er beina som knirker litt?
Skal sjekke neste gang. Har aldri brukt induksjonsplate før, det kan bli ganske høyt (til 70 dB står i brukermanual). Prøvde å lage mat på platen og det fungerer utmerkelig! Går aldri over 5 av 10.

ksu skrev:
Det står i brukermanual at maks opplasting er 10kg. Men bryggselv.no beskriver Caso 3500 som suverent på 50 L kjele. Er det noen jeg kjønner ikke hvordan det er mulig?
Har prøvd å sette på 25L kjele med 18L vann da knirker Caso og lyder merkelig, men fortsatt fungerer. Er det normalt? Løsninger?
Har tre plater, 50l HLT, 15 gallon Blickhman og 78 liter kok. Går helt fint her. Har på det meste hatt 65 liter i 78 liters kjelen.
Men det er litt forskjell på platene, på noen ligger glasset høyere enn stålramma, da kan visstnok glasset ryke. Jeg var nøye med å finne plater som gikk i flush mellom ramme og glass.
Måtte åpne noen esker hos Bryggselv før jeg var fornøyd  ;D.

Tilbake
Topp