Hei Espen - den er 3 inch. Men du kan skru de fra hverandre og montere på en mindre eller større flens.Hei, har hatt lyst til å teste dette på GF Conical - hvilken dimensjon er det på Triclampen for vaskeballen?
Er egentlig mer enn sånn jeg er på jakt etter
Ok - tenker at noen andre som har den dimensjonen sikkert har mer glede av den mer komplett i tilfelleHei Espen - den er 3 inch. Men du kan skru de fra hverandre og montere på en mindre eller større flens.
Jeg har fått mye TC ting av Tor, så han står først. Hvis ikke, tar jeg den med til SØLEr egentlig mer enn sånn jeg er på jakt etter![]()
Jeg har fått mye TC ting av Tor, så han står først. Hvis ikke, tar jeg den med til SØL
Jeg har også en sånn. Bruker den på gjæringskar. Så din kan gå til noen andre.
Da er den din…Er egentlig mer enn sånn jeg er på jakt etter![]()
Vil du stadig bli kvitt dette? Jeg tar gjerne imot.Hei - denne ligger bare i skuffen min. Til deg som vil prøve CIP og senere oppdager at det er lettere å vaske for hånd.
Har ikke slanger men en haug med fittinger og slangeklemmerVis vedlegget 74597, da får du plukke det du trenger.
Nici
Fint - sender PM.Ja da - ligger fortsatt i skuffen min.
Dette må da tolkes som at du stadig bryggerVil du stadig bli kvitt dette? Jeg tar gjerne imot.
Løsninga er å melde seg inn i NorbryggJeg holder meg på beskjedne 300-450 liter pr. år.
Jeg vet ikke noe om smakekvelder - tar gjerne imot en invitasjon.
Brygging er - som tidligere nevnt - ikke en hobby, men en del av min husholdning, på lik linje med brødbaking eller middagstilberedning.