CO2 beholder og regulator -ønskes kjøpt

golo skrev:
neslekkim skrev:
Snakk med Ernst Nilsen på alnabru, jeg kjøpte en 2kg fylt ombygd flaske der til 750 ellernoe (ta med kontanter :)) , 5kg kosta vel ca 900, mulig prisene har endret seg litt, men jeg kjøpte til den prisen i januar.
Da får du et ombygg brannslukningsapparat som er trykktestet og ferdig til bruk.

Det beste og enkelste hadde vært å fått et komplett system.

Hvorfor det?
Du må jo allikevel skru regulatoren til flaska.. og kjekt å ha et forhold til de som også kommer til å fylle flaska i neste runde :)

Moms blir lagt til når man går til kassen i crandirect.de selv om man velger Norge som land. Jeg har sendt dem en e-post.

Fikk svar fra candirect at de trekker fra mva for ordre til Norge.

Ketil skrev:
Hvis du bruker poste restante f.eks. Strømstad Postanstalt, kan du hente varer der. Da betaler du moms i det landet du handler fra. F eks. Tyskland. Du har lov til å ha med varer for NOK 6000 over grensen, så du gjør ikke noe ulovlig engang. Sjekk: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/1095878485.92 Det er viktig at du vet sånn ca når varen ankommer postanstalten. Tror de beholder den i 7 dager før de returnerer den.

Jeg tror jeg gjør det, da får familien en tur til Sverige og jeg får kjøpt øl på systembolaget.

Tilbake
Topp