• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2 flasker, regulator

Har noen CO2-flasker til overs.

Alle er tomme, og kan dermed sendes i post - hvis du dekker porto.
Kan fylles for +300,- pr flaske. Fulle flasker sendes ikke, må da hentes i Moss.

1 stk 2 kilo, lik denne: Bryggselv tar 1399,-, jeg tar 800,-
Flasken er kjøpt fra Stefan i Candirect for etpartre år siden, har produksjonsdato 04/2011. Skal mao ikke trykktestes før april 2021. Bildene viser en flaske full av sagflis og støv, flasken er egentlig fin og rustfri - under gørra. (blir tørket over med klut før salg)

Inntil 4 stk 3-kilos CO2-flasker. Produsert 2012-2013, skal mao ikke trykktestes før 2022-23. Fremstår heeeelt uten sagflis/støv. Står stødig pga bredden og at den har konkav bunn. Har også et kjekt håndtak som beskytter kranen mot slag.
Kr. 900,- pr stk

Vurderer også å kvitte meg med en mini-regulator. Har 4mm John Guest hurtigkobling på lavttrykk ut, og ett manometer som viser trykk på utgangen. Tror skalaen går mellom 0-6 bar eller deromkring. Har ikke bilde, men ligner på denne.

DSC_0035.JPG DSC_0036.JPG DSC_0039.JPG DSC_0042.JPG DSC_0043.JPG
 
Sist redigert:
Hei
Ønsker og kjøpe en 3 liter med gass.
Hva skal du ha for mini regulatoren?




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei Kenneth.

Med gass, da mener du at flasken er fylt og at du henter den i Moss?

Må undersøke en sak når det gjelder regulatoren, vil mao gjerne vurdere det litt til :) Bryggselv selger nye for vel 800,-, så jeg lar den kanskje gå for en femhundrelapp elns?
 
Kjøper gjerne den miniregulatoren hvis du kommer med en fornuftig pris, og vil selge den. Hvis ikke KennetSH vil kjøpe den da.
 
Hei,
Jeg kjøper gjerne en av flaskene, to eller tre kilos spiller vel ikke så stor rolle.. Og gjerne med gass, kan hente i Moss.
 
Hei
Kommer og henter i Moss så jeg vil gjerne ha full flaske
Tar regulatoren også.
Beklager sent svar

Mvh
Kenneth


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Flasker er greit, 1 går til KennethSH og 1 går til Habben.
Lar denne tråden stå noen dager, så kan jeg levere flasker til fylling samlet. Eller haster det for en av dere?

Da er det 3 flasker igjen! (kommer tilbake til regulatoren i morgen)
 
Ønsker å kjøpe en 3 liters flaske hvis du har flere igjen. Regner med at norske regulatorer passer på disse.
 
Ønsker å kjøpe en 3 liters flaske hvis du har flere igjen. Regner med at norske regulatorer passer på disse.
Det er greit bjalli.
Tom eller full?

Regner med at jeg leverer til fylling på mandag, fulle flasker kan nok hentes i løpet av uka.

Dere andre:
1 flaske igjen!

Sent fra min D5803 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp