CO2 fylling Follo/Oslo?

Hvor kan man fylle CO2 i Follo/Oslo-området? Gjerne i nærheten av Ski/Ås/Drøbak/Nesodden. Evt Oslo. Fylte tidligere hos BryggSelv, men nå som de er ute av dansen melder behovet seg for å finne ny leverandør.
 
Tusen takk for alle svar! Har vært innom listen hos Norbrygg, (hvor svarene over også er markert), men syntes det var relativt få steder på Østlandet, så mistenkte at den kanskje ikke var oppdatert...
 
Jeg likte butikken på Strømmen, men uten bil håper jeg det dukker opp noe i Oslo igjen
Kan prøve Aktiv Brannvern neste gang, men det er heldigvis en stund til neste gang
 
Jeg er redd det ikke blir flere fyllestasjoner. Strømmen kjøpte utstyret til BryggSelv Oslo. Flere går også over til SodaStream. Veldig rimelig på tilbud.
Oslo er oppdatert
 
Med så mye ølbryggeutstyr som må ha blitt solgt i Oslo de senere årene, skulle man virkelig tro at det var et marked for fylling av (food grade) CO2 i sentrum? Nettbutikkene må vel også være avhengige av at kundene får kjøpt CO2 dersom de skal få solgt utstyret som brukes til dette - da CO2 ikke kan sendes i posten.
Håper virkelig noen snart ser nytten av å starte med fylling av CO2 i hovedstaden som ikke krever bil eller krunglete kollektivreise til ytterkantene av Oslo.
 
Tilbake
Topp