CO2 regulatorer fra Bryggebutikker

Om gjengene er riktige, bruk den. Størrelsen på tanken betyr ikke noe, det er trykket som teller. Og trykket begrenser seg med en gass som pingler ut og blir flytende. Om regulatoren er ok da.. Kjøpte også min første regulator fra brygging.no, drittregulator! Kosta meg en tank CO2, lekkasje i manometeret. Kjøp gjerne en bedre.
Har personlig slutta å handle der. Corneliusfat kjøpt der, drittfat! 2 defekte, og selv de nye er lavkvalitet. Og en butikk som ikke gidder å svare på mail når det er varer som er fakturert men glemt i forsendelsen.. Anbefaler Bryggselv og Vestbrygg

Og trykket begrenser seg med en gass som pingler ut og blir flytende. Om regulatoren er ok da.. Kjøpte også min første regulator fra brygging.no, drittregulator! Kosta meg en tank CO2, lekkasje i manometeret. Kjøp gjerne en bedre.
Har personlig slutta å handle der. Corneliusfat kjøpt der, drittfat! 2 defekte, og selv de nye er lavkvalitet. Og en butikk som ikke gidder å svare på mail når det er varer som er fakturert men glemt i forsendelsen.. Anbefaler Bryggselv og Vestbrygg

Virker som at han som startet fikk for mye pes og gav opp mens det fortsetter på samme viset, de kan ikke skylde på sløvkukene som pakker i evig tid.

Bare ikke stol på at regulatorene fra de større butikkene er tette. Nevner ikke butikk siden det gjelder hele fjøla, men min naivitet kostet meg 6 kg co2 og 19 liter øl.

Alt nytt som det går gass gjennom bør sjekkes for lekkasjer først, og innimellom. Ingen produsenter er perfekte. Kan det senkes i vann så senk det i vann, hvis ikke spray starsan eller lignende på det og fyr på med trykk.

Tilbake
Topp