Co2 til NM!!

Jeg har en tokilo som befinner seg i Oslo og er nesten tom. Den kan lånes bort, men du må i så fall fylle den selv om du skal være garantert gass.
 
Ps. Bryggeland kommer til å ha med slanger,koblinger,overganger osv for salg på nm.
 
Har en 5kg flaske om noen trenger. Usikker på hvor mye som er igjen, så den bør evt fylles.
 
Hadde tenkt å spørre om det samme - lite nødvendig om alle sleper på hver sin...

Har en 10kg med ukjent restinnhold og en 2kg i reserve.  Da er jeg vel i faresonen for å ta med begge.

Ellers vil jeg be om at jeg blir plassert på enden/hjørnet av der vi skal holde til.  Har med eget søyleopplegg på lite trillebord; men har bestilt bord.  Der vil det bli klargjort et "ørlite" tilbud av småsnafs å tygge på.  Dere som var bortom min stand ifjor husker kanskje sånn ca hva det går ut på... ;-)  Tenkte det kunne være OK å  ha denne inn mot resten av fellesstanden, hvis det er OK for dere.  Har med egne "kjøkken"-/tappe-/hjelpemannskaper.  Lite tvil om at det drar folk å ha noe godt småtygg å by på...

Vi møtes vel kl 1500?  Legger opp til å rigge opp da og så suse hjem og hente superkjølte fat til kl 1700.  Ifjor la jeg dem noen timer i fryseren.  Det ga fint, kaldt brygg helt til slutt - innpakket i liggeunderlag.

OK?
 
Jeg har en 5 kg men den må straks fylles. Det rekker ikke jeg men dere må gjerne låne og fylle. Jeg skyter inn litt cash i fyllingen i såfall.
 
Tusen takk for alle svar!! Man blir litt rørt over hvor mange som stiller seg til disp.. Har vært innom våre alles bryggeland, og fikk låne av dem. Full appåtil. Ja, vi møtes vel kl.1500, Morten. T-skjorter (langarmede?) får vi når vi annkommer. Hvis du har med 2kg i backup, har jeg med "ut på tur" patroner og dispenser hvis det skulle skjære seg. Baren begynner å flaske seg, skal bare få koblet kranene, så blir det nok bra.
 

Similar threads

E
Svar
0
Sett
650
Espen Vinnes
E
J
Svar
0
Sett
440
Jørgen Olsen
J
J
Svar
0
Sett
203
Jørgen Olsen
J
G
Svar
0
Sett
994
gustavfoseid
G
Tilbake
Topp