corneliusfat fra bryggladen, hva mer trenger jeg?

ser litt på disse, er vel ganske rimelig? noen som har kjøpt fra de før?

eventuelt hva mer trenger jeg?
koplinger osv
http://www.brygladen.com/connector-fad.html
 
325 dkk er 335 nok ca, plus moms er fort over 400,- så får du forenklet fortollingsgebyr på litt over hundrelappen.
Ville kjøpt brukt på petit til 450,- isteden.
Jeg kjøpte en pakke på fire fat fra danmark, og fikk den for ca 1000,- nok. Det ble ca 1600,- ferdig levert. Litt rimeligere enn petit.
Denne blir dyrere hvis du ikke kjøper mange, og likevell marginal forskjell.
Det du trenger i tillegg er hurtigkoblinger, slanger co2 flaske og regulator. Jeg ville også anbefalt et dedikert kjøleskap og tappekran/shank.
Baller fort på seg med fat ;)
 
hehe ja er jo det som er faren med det. har et tappetårn med kjøler liggende fra når jeg hadde murphys i restauranten, noen som vet oim det er spesielt med disse tappetårnene i forhold til "vanlige tappetårn"
eventuelt kan jeg jo smiske litt med cb og få tak i noen 30 l fat
 
Har du et slik, trenger du stort sett å bytte koblingen til cornelius. Deretter trenger du co2 anlegg, og da skulle det fungere fint.
Husker ikke adressen jeg kjøpte mine på i farten, men skal man ha fat trenger man som regel fler, og da er et partikjøp fint ;)
Har selv 9 fat, og selv om det enda ikke har vært bruk for så mange, kommer sikkert den tiden også :)
 
Når brygladen oppgir prisen til DKK 325 er det vel inkl. dansk mva - så ved eksport mådenne kunne trekkes fra - slik at du bare betaler mva i ett land.
På den andre siden - Humlegården i Sverige tror jeg ikk gjør det. Litt sleipt etter min mening.
 
Tilbake
Topp